نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5045
-
الف
+

«یوسف پیامبر» همچنان محبوب در جهان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان برخی از شبکه های تلویزیونی برای چندمین بار اقدام به بازنشر سریال «یوسف پیامبر» کردند.

با گذشت 11 سال از نشر سریال فاخر «یوسف پیامبر(ع)» در داخل ایران، این سریال همچنان در سطح جهان با اقبال بالایی مواجه شده است.

به گزارش آی فیلم2، همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، برخی از شبکه‌های تلویزیونی برای چندمین بار اقدام به بازنشر سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی مرحوم «فرج الله سلحشور» نمودند.

ازجمله می‌توان به «کانال ۷» تلویزیون ترکیه اشاره کرد که بار‌ها این سریال ایرانی را نمایش داده و امسال نیز به خاطر استقبال مخاطبانش، اقدام به بازنشر آن نموده است.

سریال «یوسف پیامبر (ع)» در ماه رمضان امسال هم مهمان خانه‌های مردم بوسنی و هرزگوین است.

از ابتدای ماه رمضان روان ، نشر سریال یوسف پیامبر (ع) برای چندمین بار از چند شبکه تلویزیونی اروپایی آغاز شده است.

نشر سریال یوسف پیامبر (ع) از تلویزیون‌های کانتون سارایوو پایتخت بوسنی و هرزگوین در قلب اروپا برای چندمین بار صورت گرفته و مورد استقبال مسلمانان و پیروان سایر ادیان قرار گرفته است.

به نحوی که طی سال‌های گذشته مدیران شبکه‌های مختلف منطقه بالکان با تماس با دفتر نمایندگی سازمان صداوسیمای ایران در این کشور خواستار دریافت نسخه اچ‌دی این سریال برای نشر از تلویزیون‌های دولتی جمهوری مقدونیه و مونته‌نگرو و تلویزیون‌های محلی منطقه مسلمان‌نشین نووی‌پازار در جنوب صربستان بوده‌اند.

تلویزیون تونس نیز از دیگر مشتریان «یوسف پیامبر» در ماه رمضان امسال است. البته سریال «یوسف پیامبر» قبلا در کشور تونس به نمایش درآمده بود؛ اما به گفته «ایمان خضر» مدیر ارتباطات عامه شبکه «کارتاژ پلاس‌تی‌وی»، به‌دلیل علاقه بسیار زیاد مردم آن کشور به این سریال، بار دیگر در ماه رمضان نشر می‌شود.

این شبکه نیز از اول ماه رمضان، نشر «یوسف پیامبر» را از سر گرفت.

«یوسف پیامبر» نام یک سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی «فرج الله سلحشور» است؛ نخستین قسمت این سریال 45 قسمتی جمعه 7 سرطان سال 1387 خورشیدی از تلویزیون ایران نشر شد.

«مصطفی زمانی»، «محمود پاک نیت»، «کتایون ریاحی»، «جعفر دهقان»، «عباس امیری»، «جهانبخش سلطانی»، «رحیم نوروزی»، «مهوش صبرکن»، «الهام حمیدی»، «پروانه معصومی» و «لیلا بلوکات» در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است سریال «یوسف پیامبر» سال گذشته از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر شد.

برای تماشای این سریال اینجا کلیک کنید.

ب م

نظر شما
ارسال نظر