نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2684
-
الف
+

جوانان، خانواده و عشق، محور اصلی سریال جدید سینماگران افغانستان

«نوید محمودی» درباره جذابیت سریال «دلدار» و تفاوت آن با «سایه بان» سخن گفت.

«نوید محمودی» کارگردان سریال ماه رمضانی «دلدار» درباره جذابیت این سریال و تفاوت آن با سریال «سایه بان» سخن گفت.

به گزارش آی فیلم2 ، «نوید محمودی» سینماگر جوان افغانستانی و کارگردان سریال ماه رمضانی «دلدار» درباره جذابیت این سریال و تفاوت آن با سریال «سایه بان» سخن گفت.

«نوید محمودی» با بیان این که تقریبا ده روز تا پایان فلمبرداری سریال «دلدار» باقی مانده است، گفت: این موضوع که کدام سریال تلویزیون طرفدار بیشتری پیدا می‌کند، اهمیتی چندانی ندارد زیرا همه آثار تلویزیون متعلق به مردم ایران است.

«نوید محمودی» که به همراه برادرش «جمشید» تهیه‌کننده و کارگردان سریال «دلدار» است، درباره این سریال و تفاوت آن با سریال «سایه‌بان» که سال گذشته از تلویزیون آی فیلم 2 هم نشر شده بود، گفت: سال گذشته سریال «سایه‌بان» در ماه قوس(آذر) نشر می‌شد ولی سریال «دلدار» از امروز که اولین روز ماه مبارک رمضان است از صدا و سیمای ایران نشر می شود.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : قصه این سریال نیز درباره جوانان و خانواده است اما این‌بار تمرکزی بیشتری روی عشق داشتیم که در بستر اتفاقات روزی که برای جوانان رخ می‌دهد، به آن پرداخت شده است.

«محمودی» افزود: در این سریال دو عشق روایت می‌شود که در کنار هم در قصه پیش می‌روند و فکر می‌کنم این موضوع برای بینندگان نیز جذاب باشد. 

تهیه‌کننده سریال «دلدار» درباره سختی‌ها و موانعی که در ساخت این کار با آن مواجه بوده نیز گفت : چون پلان اصلی سریال برای خود ما بود و نویسندگان ، قصه را بر اساس پلان ما نوشته بودند، این کار برای ما به شدت جذاب بود.

وی افزود : البته طبیعتا به دلیل اینکه بخش بسیاری از کار در اخیر خزان و زمستان شروع شد، کار به شدت سختی بود. چرا که روزها خیلی سریع تمام شده و ما عملا از ساعت ۵ بعد از چاشت به بعد نمی‌توانستیم فلمبرداری کنیم.

«نوید محمودی» درباره پیش‌بینی خود از بازخورد مخاطبان سریال «دلدار» به ایلنا گفت : فکر می‌کنم که قصه مورد توجه قرار گیرد و برای مردم قصه جذابی باشد. 

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر