نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4385
-
الف
+

اولین نمایش جهانی مستند زندگی «مارادونا»

مستند «دیگو مارادونا» ساخته کارگردان برنده اسکار در جشنواره بین‌المللی فلم مستند «شفیلد» انگلستان افتتاح می‌شود.

بیست و ششمین جشنواره بین‌المللی فلم مستند شفیلد انگلستان با اولین نمایش مستند «دیگو مارادونا» ساخته کارگردان برنده اسکار افتتاح می‌شود.

به گزارش آی فیلم2، «آصف کاپادیا» کارگردان انگلیسی که پیش از این با ساخت مستند «اِمی» موفق به کسب جایزه اسکار مستند شده، ساخت مستند زندگی «دیگو مارادونا» اسطوره آرژانتینی تاریخ فوتبال جهان را مقابل کمره برده است.

این مستند بر اساس بیش از ۵۰۰ ساعت ویدئو از آرشیف شخصی مارادونا ساخته شده است و قرار است اولین نمایش جهانی خود را در تاریخ 6 جون و در افتتاحیه جشنواره مستند شفیلد انگلستان تجربه کند.

این مستند نگاهی غیر متداول به زندگی «دیگو مارادونا» به عنوان یکی از مهم‌ترین چهره‌های ورزشی تاریخ درون و بیرون از زمین فوتبال در طول دوران زندگی او در شهر ناپل ایتالیا می‌پردازد.

او در زمین معجزه می‌کرد اما وقتی این جادو به تدریج رو به پایان گذاشت او به یک زندانی در شهر جرم‌ خیز ناپل ایتالیا تبدیل شد.

«آصف کاپادیا» کارگردان این مستند گفت: بسیار مفتخرم که مستند «دیگو مارادونا» در در جشنواره فلم شفیلد انگلستان رونمایی می‌شود. پس از سه سال سخت که برای ساخت این فلم صرف کردیم، تهیه‌کنندگان، عوامل فلم و من بی‌صبرانه در انتظار نمایش آن در جشنواره هستیم.

بیست و ششمین جشنواره فلم مستند «شفیلد» انگلستان از تاریخ ۶ تا ۱۱ جون (۱۶ تا ۲۱ ثور) برگزار می‌شود و فهرست کامل فلم‌های حاضر در این رویداد سینمایی در تاریخ ۹ می (۱۹ ثور) اعلام می‌شود.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر