نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3145
-
الف
+

«محسن تنابنده» آخرین فلمنامه خشایار الوند را بازنویسی می کند

«محسن تنابنده» در مورد آخرین فلمنامه زنده یاد خشایار الوند توضیح داد.

«محسن تنابنده» درباره آخرین وضعیت ساخت فلمنامه زنده یاد خشایار الوند، گفت: این بازنویسی را به پایان رسانده و با نام خشایار می سازیم.

به گزارش آی فیلم 2، «محسن تنابنده» کارگردان و بازیگر سینما و تلویزیون که بیننده گان آی فیلم2 این روزها شاهد نقش آفرینی او با کرکتر «نقی معمولی» در سریال «پایتخت» هستند، درباره آخرین وضعیت ساخت فلمنامه کمیدی اجتماعی پروژه سینمایی «زیرزمین» به قلم زنده یاد خشایار الوند، گفت:  این فلمنامه به طراحی من و نویسندگی خشایار الوند است که هنوز بازنویسی نهایی آن، باقی مانده است.

محسن تنابنده اضافه کرد : این بازنویسی را حتماً به اتمام می رسانیم و با نام خشایار آن را می سازیم.

این کارگردان ایرانی در خصوص تغییرات نسخه اکران عمومی «قسم» نسبت به نسخه جشنواره آن، اظهار داشت: هیچ تغییری در این فلم ایجاد نشده و مثل همان نسخه‌ای که در جشنواره ملی فلم فجر بود، برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد. در فلم سینمایی قسم، «مهناز افشار»، «سعید آقاخانی»، «حسن پورشیرازی» و «مهران احمدی» کرکترهای مرکزی این فلم را بر عهده دارند.

تنابنده درباره حضور «قسم» در جشنواره‌های بین المللی عنوان داشت: مانند تمام فلمها که می توانند به لحاظ فرم، محتوا و ... ابعاد فرا کشوری داشته باشند و سخنی در سطح جهانی بگویند، فلم را به نشرکننده خواهیم داد. اینکه عیار و لیاقت فلم چقدر است، پس از نمایش در جشنواره‌ها مشخص خواهد شد.

گفتنی است فلم سینمایی «قسم» در بخش بازار سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر حضور دارد. این فلم در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره ملی فلم فجر نیز حضور داشت.

ع ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر