نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2428
-
الف
+

بازیگر «شب های برره»: دیگر با «مهران مدیری» کار نمی کنم

«محمد شیری» به تازگی در مصاحبه جدیدش از دلایل کم کاری اش در عرصه بازیگری سخن گفت.

«محمد شیری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران به تازگی در مصاحبه جدیدش از دلایل کم کاری اش در عرصه بازیگری سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محمد شیری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «شب های برره» شاهد بودند ، به تازگی در مصاحبه جدیدش از دلایل کم کاری اش در عرصه بازیگری سخن گفت.

بازیگر سریال «شب های برره» با گله مندی از  کمرنگ بودن فعالیتش در عرصه بازیگری ، گفت: بسیاری از من می‌پرسند چرا در تلویزیون و سینما، کم‌کار شده‌ام و من در پاسخ می‌گویم اولاً هرکاری را قبول نمی‌کنم و نمی‌توانم با آدم‌هایی کار کنم که هیچ تعهدی نسبت به هنرمند ندارند.

این بازیگر ایرانی با اشاره به کارهای جدید خود به تسنیم ، گفت : فلم سینمایی «جد خوب من» به‌کارگردانی و تهیه‌کنندگی «اصغر نصیری» آماده نمایش است و سریال «دنیای گمشده» به‌ کارگردانی «امین امانی» که هم اکنون در مرحله فلمبرداری است و به زودی از صدا و سیمای ایران نشر می شود.

وی در پیوند با همین موضوع افزود : در سریال «محکومین2» هم نقش آفرینی کوتاهی دارم که آن هم به زودی از تلویزیون ایران نشر خواهد شد.

«محمد شیری» در پایان این گفت و گو در پاسخ به سؤالی درباره کار با «مهران مدیری» گفت: این سؤال را بسیاری از رسانه‌ها می‌پرسند و من هم جواب می‌دهم که کار نمی‌کنم.

سال گذشته محمد شیری در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: من از «مهران مدیری» دلخورم و مدتی است او را ندیده‌ام.

«محمد شیری» بازیگر سینما و تلویزیون ایران ، در ماه دلو (بهمن) 1328 در مشهد به دنیا آمد.

وی دانش آموخته رشته ادبیات می باشد و زمانی که از مشهد به تهران آمد ، بازیگری را آغاز کرد و با سریال «شب های برره» به کارگردانی «مهران مدیری» به شهرت بسیار زیادی رسید.

 م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر