نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
12612
-
الف
+

روایت «سمانه پاکدل» از خواستگاری رومانتیک بازیگر «شب های برره»

«سمانه پاکدل» در یک برنامه تلویزیونی درباره ماجرای ازدواج خود با «هادی کاظمی» صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «سمانه پاکدل» بازیگر سریال درحال نشر «دلنوازان» و «هادی کاظمی» بازیگر سریال «شب های برره» شام گذشته «9 حمل 1398 خورشیدی) مهمان یک برنامه تلویزیونی بودند.

 این زوج هنری تلویزیون ایران در برنامه نوروزی «خندوانه» درپیوند با ماجرای آشنایی و ازدواجشان صحبت کردند

هادی کاظمی درباره ماجرای آشنایی و ازدواجشان گفت :ما سال 1396 خورشیدی در برنامه «13 شمالی» از یکدیگر خوشمان آمد اما این موضوع را نشان ندادیم و یکدفعه غافلگیرانه طی سه ماه این اتفاق رخ داد.

هادی کاظمی ادامه داد: من اصلا قصد ازدواج نداشتم و واقعا اگر سمانه نبود هرگز ازدواج نمیکردم و جوری بود دلم را برد و اصلا فکرش را هم نمیکردیم و ناباورانه بعد از گذشت سه ماه و بعد از اطلاع خانواده ها و موافقت آنها ازدواج کردیم.

سمانه پاکدل هم در تکمیل صحبت های همسرش گفت :من و هادی از قبل همدیگر را می شناختیم ولی در 13 شمالی بیشتر کنار هم بودیم و از صداقت و مهربانی اش خیلی خوشم آمد و همه از خوب بودن هادی میگفتند و یکی از معیارهای من این بود که حالم با آدم ها خوب باشد و با هادی حالم خوب بود و هادی خیلی یکدفعه درخواست ازدواج را مطرح کرد و واقعا غافلگیرانه بود.

«سمانه پاکدل» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که بیننده گان آی فیلم 2 بازی وی را هم اکنون در سریال پرمخاطب «دلنوازان» شاهد هستند ، ماه اسد(مرداد) سال روان همراه «هادی کاظمی» بازیگر سریال «شب های برره» ازدواج کرد.

«هادی کاظمی» بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳ قوس سال ۱۳۵۵ می باشد.

وی در رشته بازیگری تحصیلاتش را ادامه داد و از سال ۱۳۷۵ خورشیدی فعالیتش را در بازیگری شروع نمود اما در سال ۸۴ با سریال «شبهای برره» توانست به خوبی شناخته شود.

«سمانه پاکدل» از بازیگران زن سینما و تلویزیون ایران متولد ۲۶ میزان ۱۳۶۶ می باشد. او عضو یک خانواده ۵ نفری می باشد و یک خواهر و یک برادر دارد.

سمانه پاکدل در سال 1388 با نقش آفرینی در سریال «دلنوازان» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» که هم اکنون از آی فیلم 2 در حال نشر می باشد توانست به خوبی دیده شود.البته او قبل از آن کرکترهای کوتاهی در برخی سریال ها نیز داشته است.

به گفته ی خودش نیز او جایگاه فعلی اش را مدیون مسعود رسام( تهیه کننده ) است که وی را به حسین سهیلی زاده برای نقش آفرینی در سریالش معرفی کرده است.

سمانه پاکدل در سریالهای روز حسرت،دلنوازان، دست بالای دست، دیگری، معراجی ها و همسایه ها به ایفای نقش پرداخته است.

ب م

نظر شما
ارسال نظر