نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4784
-
الف
+

نشست ادبی شاعران و نویسندگان مهاجر افغانستانی در مشهد برگزار شد

نشست مشترک شاعران و نویسندگان افغانستانی مقیم کاشان و مشهد برگزار شد.

شاعران و نویسندگان افغانستانی مقیم کاشان و مشهد نشست مشترکی را موسسه فرهنگی «در دری» برگزار کردند.

به گزارش آی فیلم2،  شاعران و نویسندگان افغانستانی مقیم کاشان و مشهد نشست مشترکی را در دفتر موسسه فرهنگی «درّدری» در مشهد برگزار کردند.

محفلی تحت عنوان «در آستانه نوروز» کاری مشترک از موسسه درّ دری ، دفتر فارسی زبانان مشهد و انجمن «صبح قلم» کاشان بود که امروز در مشهد مقدس با حضور شاعرانی از دو شهر مشهد و کاشان رقم خورد.

در این مراسم ، «عاصف حسینی»، شاعر افغانستانی مقیم آلمان پیرامون موضوع «نویسنده کیست» با توجه به دیدگاه فوکو سخنرانی کرد.

همچنین در این نشست ادبی «فضل‌الله قدسی» از شاعران پیشکسوت افغانستانی، «مارال طاهری»، «رحیمه میرزایی»، «حمید تقدیمی»، «ابوالفضل مبارز»، «عاطفه موسوی» ، «زهرا ابراهیمی» و «ادریس بختیاری» از شاعران ایرانی و افغانستانی ساکن مشهد و «علی سمنگانی»، «سکینه صادقی»، «پروانه مرادی»، «نجمه رمضانی»، «ریحانه قاسمی»، «حوریه حسینی»، «فیروزه مرادی»،«طاهره صادقی» و «فاطمه اسکندری» از شاعران مهاجر افغانستانی مقیم کاشان شعرهای خودشان را در موضوعات مختلف به خوانش گرفتند.

در پایان هم مراسم تقدیر از برندگان و داوران مسابقه شعر در کاشان با حضور «زینب اکبری» و «ابوطالب مظفری»، «زهرا حسین‌زاده»، «عاصف حسینی» و «علی سمنگانی» مدیر انجمن صبح قلم برگزار گردید.

ف ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر