نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5584
-
الف
+

اظهارات جنجالی بازیگر سریال «یوسف پیامبر» در رابطه با نورچشمی های سینما

«مهوش صبرکن» بازیگر سریال «یوسف پیامبر» و «پشت کوه های بلند» درباره علت نقش آفرینی در سریال های تاریخی صحبت کرد.

«مهوش صبرکن» بازیگر ایرانی در واکنش به نشر سریال پشت کوه های بلند از شبکه آی فیلم2 گفت: امیدوار هستم که مخاطبان افغانستانی و تاجیکستانی از تماشای این سریال لذت برده باشند.

به گزارش آی فیلم2، «مهوش صبرکن» بازیگر سریال های «یوسف  پیامبر»، «پس از باران» و «پشت کوه های بلند» که از آی فیلم2 نشر شده است در مصاحبه ای گفت:فکر می‌کنم  که کارهای تاریخی بیشتر دیده می‌شوند. 

او افزود: شما نمی‌توانید یک کار تاریخی مانند «در چشم باد»، «روزی روزگاری» و... را با یک اثر کمیدی مناسبتی مقایسه کنید. وقتی در یک کار کمیدی بازی می‌کنید، باتمام شدن سریال، کرکتر شما هم تمام می‌شود و مردم به کل قصه را فراموش می‌کنند اما کارهای تاریخی معمولاً ماندگار می‌شوند. 

بازیگر سریال «پشت کوه های بلند» گفت: به نظرم، کارگردان‌ها و تولیدکنندگان بزرگ می‌توانند به خوبی فرق میان بازیگران واقعی را با کسانی که سفارشی وارد کار شده‌اند، بفهمند. فکر می‌کنم دلیل دعوت شدنم به کارهایی مانند «پس از باران»، پشت کوه‌های بلند» و دیگر کارهای تاریخی این است که توانایی بازی در این نوع ژانرها را دارم.

او همچنان درباره ارتباط گرفتن مخاطبان غیر ایرانی با آثار ایرانی نیز اظهار داشت: سریال‌های ایرانی معمولا در کشورهای همسایه با اقبال بالایی روبرو می‌شوند. به عنوان مثال این روزها «پشت کوه‌های بلند» از آی فیلم 2 پخش می‌شود که این سریال داستان جالب و منحصر به فردی دارد، فقط اگر با لهجه اصفهانی مشکلی نداشته باشند و آن را متوجه شوند، فکر می‌کنم از دیدنش لذت ببرند. البته من آشنایی زیادی با سلیقه افغانستانی‌ها و تاجیکستانی‌ها ندارم، اما امیدوارم از دیدن این سریال لذت برده باشند.

بازیگر سریال جهانی یوسف پیامبر(ع) به فارس گفت: به طور کلی می‌توان گفت که پشت کوه های بلند متن بسیار قوی و کارگردانی خوبی داشت. بازی‌های قوی و حرفوی را در آن شاهد بودیم. یکی دیگر از مزایای سریال این است که بسیار کم هزینه بود.

این نکته بسیار مهم است که برای این کار هزینه زیادی نشد، امّا بازی‌ها و کارگردانی قوی دارد و متن خوبی دارد. این ها مسائلی است که نباید به آسانی از کنارش گذشت. مثلاً شما باید این کار را با کارهای تاریخی دیگری که هزینه‌های بالایی برایشان شده است، مقایسه کنید تا متوجه ارزشش بشوید.

وی در پایان گفت: اگرچه آن طور که شایسته بود، سریال دیده نشد ولی من دوستش داشتم و دارم. «پشت کوه‌های بلند» به لحاظ گریم، لباس و بازی خاصی که داشتم، برایم جالب بود. توصیه من این است که این سریال را باز هم از یک شبکه خوب و در یک زمان خوب نشر کنند. مطمئناً این کار دیده خواهد شد و مورد استقبال زیادی قرار خواهد گرفت. امیدوارم این اتفاق در آی فیلم ۲ بیفتد.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر