نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7122
-
الف
+

بازیگری که جای «سری دیوی» در رسوایی را گرفت

«مدهوری دیکسیت» جایگزین «سری دیوی» بازیگر هندی در فلم سینمایی «رسوایی» شد.

«مدهوری دیکسیت» بازیگر کهنه کار سینمای بالیوود جایگزین «سری دیوی» بازیگر پرآوازه سینمای بالیوود در فلم سینمایی «رسوایی» شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «مدهوری دیکسیت» هنرپیشه معروف سینمای هند از مرگ ناگهانی «سری دیوی» و جایگزینی اش در فلم سینمایی «رسوایی» به کارگردانی «آبیشک وارمان» سخن گفت.

«مدهوری» در مورد مرگ ناگهانی «سری دِیوی» گفت: «همه‌چیز بطور ناگهانی اتفاق افتاد و این چنین شرایطی را اصلا پیش‌بینی نکرده بودیم و کاملا شوکه شده بودیم.

وی در پیوند با همین موضوع افزود: من به عنوان یک آدم و بعد به عنوان یک هنرپیشه و کرکتری که بلافاصله باید ایفا می‌کردم باعث استرس بسیار زیادی برای من شد و پذیرفتن این مسولیت بسیار دشوار بود.

پس از این که «مدهوری» کرکتر «سری دِیوی» را پذیرفت ، «جانوی کاپور» فرزند «سری دیوی» از «مدهوری» به خاطر ایفای نقش مادرش تشکر کرد و گفت:«این فلم بسیار زیاد به احساس و علاقه مادرم نزدیک بود به همین خاطر من، پدرم و خواهرم از مدهوری سپاسگزاریم.»

فارس نوشت : «مدهوری» به زودی با فلم «تمام دشمنان» ساخته «ایندرا کومار» در کنار «آنیل کاپور»، «آجای دوِن»، «ریتیش دشموک» «آرش وارسی» و «اِشا گوپتا» در ۲۲ فوریه بر پرده سینما ظاهر خواهد شد.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین