نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3133
-
الف
+

زمان نشر «ستایش 3» از زبان تهیه کننده این سریال+تصاویر جدید

تهیه کننده سریال «ستایش3» در پیوند با زمان نشر این سریال و عدم حضور برخی کرکترهای اصلی سخن گفت.

«آرمان زرین کوب» تهیه کننده سریال پر مخاطب «ستایش» در مورد زمان نشر فصل سوم این سریال و دلیل حضور نداشتن برخی از کرکتر های اصلی در این فصل سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی فصل سوم سریال «ستایش» روز های پایانی فلمبرداری را در تهران سپری می کند ، «آرمان زرین کوب» تهیه کننده این سریال در خصوص زمان نشر و عدم حضور کرکتر های اصلی در این فصل سخن گفت.

تهیه کننده سریال «ستایش» گفت: پیش‌بینی خاصی نمی‌توانیم در این زمینه داشته باشیم.تولید «ستایش» سه ماه دیگر در جریان است و نمی توانیم این سریال را در فصل زمستان نشر کنیم البته اگر تلویزیون در شرایطی قرار بگیرد که نیاز به نشر سریال «ستایش» را در این زمان داشته باشد ، تیم تولید تمام تلاش را برای آماده ساختن سریال به کار می‌گیرد.

تهیه‌کننده سریال «ستایش» در پاسخ به این سوال که در نبود چند کرکتر اصلی آیا این سریال می‌تواند آن جذابیت را برای مخاطب ایجاد کند، افزود: واقعیت این است که سریال «ستایش» براساس کرکتر های اصلی حرکت می‌کند و کرکترهای فرعی ، قصه‌های کوچک داخل داستان اصلی را هدایت می‌کنند.

او درپیوند با عدم نقش آفرینی «حدیث میرامینی» که در فصل دوم این سریال کرکتر دختر «ستایش» را بازی می کرد، گفت: بانو میرامینی به دلیل سفر به خارج از کشور نتوانستند در فصل سوم این سریال نقش بازی کنن.

«زرین کوب» با اشاره به انتقادی که بانو میرامینی از کرکترشان در «ستایش2» داشتند، گفت: هیچ عیبی ندارد که بازیگران درباره ایفای نقش خود انتقادی داشته باشند. لازمه تقویت و بهتر شدن یک کار هنری و نمایشی، انتقاد است.

این تهیه کننده ایرانی در پیوند با همین موضوع افزود : به نظر من جایگزینی بازیگران اشکالی ندارد و باورپذیری کرکترها و همزادپنداری مخاطب به توانایی نقش آفرینی بازیگران برمی‌گردد.

«زرین‌کوب» در پاسخ به این سوال که آیا دنباله‌دار شدن سریال‌های تلویزیونی کیفیت و روایتگری را زیر سوال نمی‌برد، افزود: اگر در ساخت یک سریال به گونه جذابی عمل شود،  تا 10 فصل هم امکان ساخت دارد ولی مهم این است که حرف جدی داشته باشد.

«زرین کوب» تأکید کرد: «ستایش» اصلاً سریال دنباله‌داری نیست و به هیچ عنوان نباید بگوییم «ستایش» مجموعه یک دو سه است.

تهیه کننده سریال «ستایش» در پایان این گفت و گو  به خبرنگار تسنیم می گوید که «ستایش» در واقع یک ابتدایی دارد و یک انتهایی.نمی‌دانیم در پایان قسمت‌های جدید که به زودی از تلویزیون نشر می شود به آخر «ستایش» می‌رسیم یا خیر؟

داستان «ستایش» در فصل سوم به سال‌های ابتدایی دهه ۶۰ برمی‌گردد و ادامه آن به سال‌های اخیر می‌رسد.

فصل سوم «ستایش» با دو فصل قبلی‌اش تفاوت دارد و دارای ساختاری جدید است.

این فصل از این سریال علاوه بر روایت داستان کرکتر های فصل اول و دوم به بازگویی روابط میان این کرکتر ها می‌پردازد که به نسبت دو فصل پیش؛ جدید است و داستان را عمیق تری را تعریف می‌کند.

فصل سوم «ستایش» سریالی است که مطابق با زمان خودش پیش رفته و در عین حال برای خانواده هم ارزش و اهمیت قائل است.

«داریوش ارجمند»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «فرهاد جم»، «مهدی میامی»، «فریبا نادری»، «بهزاد خداویسی»، «محمدرضا داوودنژاد»، «مریم خدارحمی»، «مهتاج نجومی» و «شهرام پوراسد» از جمله بازیگران این فصل از سریال «ستایش» می باشد.

گفتنی است عوامل تولید «ستایش3» به زودی راهی بندرعباس و رامسر می شوند تا سکانس‌های مربوط به این بخش از سریال را نیز فلمبرداری کنند.

تصاویر جدید سریال تلویزیونی «ستایش3» را در ادامه ببینید:

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر