نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6113
-
الف
+

«شبی که ماه کامل شد» یک عاشقانه متفاوت+ویدیو

چهارمین فلم سینمایی «نرگس آبیار»، یک عاشقانه متفاوت نسبت به آثار قبلی او است.

سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران  از ۱۰ تا ۲۲ ماه دلو سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی در «تهران» در حال برگزاری است.

به گزارش آی فیلم 2، جشنواره فلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱  هجری خورشیدی تاکنون برگزار می‌گردد.

۲۲ فلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ، سه فلم انیمیشن بلند سینمایی، ۱۰ فلم اول در بخش نگاه نو، 5 فلم مستند و 7 فلم کوتاه در این دور از جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه مطلب شما را با «شبی که ماه کامل شد» یکی از فلم های مهم ترین بخش جشنواره فلم فجر آشنا می کنیم.

«شبی که ماه کامل شد» فلمی عاشقانه است که در بخش مسابقه اصلی سی‌ و هفتمین جشنواره فجر حضور دارد و نمایش خود را از روزهای اول جشنواره در سینماهای مردمی و با حضور عوامل فلم آغاز کرد که چهارمین تجربه فلم سینمایی «نرگس آبیار» کارگردان ایرانی محسوب می شود.

چهارمین فلم سینمایی «نرگس آبیار» که به پرودیوسری «محمدحسین قاسمی» ساخته شده، یک عاشقانه متفاوت نسبت به آثار قبلی او است.

داستان: این فلم روایتگر حال و هوای دختر جوانی است که از مناطق جنوب شهر تهران عاشق جوانی شهرستانی می‌شود. این در حالی است که دختر به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما میانه راه، اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد.

بازیگران: «الناز شاکردوست»، «هوتن شکیبام، «فرشته صدرعرفایی»، «شبنم مقدمی»، «پدرام شریفی» و «فرید سجادی حسینی»

«الناز شاکردوست»، بازیگر جوان سینمای ایران در سن 19 سالگی، با بازی در فلم «گل یخ» در سال ۱۳۸۳ خورشیدی به کارگردانی «کیومرث پوراحمد» کارگردان «قصه های مجید»، پا به عرصه سینما گذاشت وکمتر از یک سال در ۴ فلم سینمایی نقش آفرینی کرد. 

شاکردوست سابقه بازی در فلم های «قتل آنلاین»، «اسب سفید پادشاه»،«اتوبوس شب» و «خفگی» فریدون جیرانی را دارد.

 «هوتن شکیبا»  بازیگر موفق و با استعداد سینما و تلویزیون ایران در فلم های زیادی بازی نکرده است اما تیاتر های درخشانی داشته است؛ او همچنین در سریال تلویزیونی «لیسانسه ها» به ایفای نقش پرداخته است.

2 فلم مهمی که شکیبا در کارنامه کاری اش دارد «طبقه حساس» کمال تبریزی و «هلن» می باشد، همچنان او تجربه صدا پیشگی کرکتر دیبی در برنامه تلویزیونی«کلاه قرمزی» را دارد.

«شبنم مقدمی» که امسال هم با بیش از یک فلم راهی جشنواره فجر شده است، اولین سیمرغ بلورین خود را برای عنوان بهترین کرکتر مکمل زن در فلم «امروز» در سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

اما مقدمی دو سال بعد توانست این موفقیت را با دریافت دومین سیمرغ بلورین خود از هیئت داوران بخش سودای سیمرغ سی و چهارمین دوره جشنواره فلم فجر در همین عنوان، برای بازی در 2 فلم سینمایی «نفس» و «زاپاس» تکرار کند. 

وی همچنان در سی و ششمین دوره جشنواره فلم فجر ایران  برای بازی در فلم «خجالت نکش» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین کرکتر اول زن شد اما در نهایت این جایزه به «سارا بهرامی» رسید.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر