نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
5968
-
الف
+

بازیگر سریال «شب های برره» : از بازیگری خسته شده ام

«شقایق دهقان» طی یک مصاحبه در پیوند با کمرنگ شدن حضورش در سینما و تلویزیون سخن گفت.

«شقایق دهقان» بازیگر سریال «شب های برره» در یک مصاحبه گفت از بازیگری خسته شده است.

به گزارش آی فیلم 2 ، «شقایق دهقان» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که با نقش آفرینی در سریال های «زن بابا» ، «شب های برره» و «کوچه اقاقیا» در بین مخاطبان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 شناخته می شود ، طی یک مصاحبه درباره کم کار شدن خود در عرصه بازیگری سخن گفت.

«شقایق دهقان» در پیوند با کم کار شدن در عرصه بازیگری طی سال های اخیر گفت : در واقع دیگر از بازیگری خسته شده‌ام. یک زمانی جوان تر بودم و حوصله تحمل سختی کارها را داشتم اما این روزها آن حال و هوا را ندارم.

بازیگر سریال «شب های برره» می گوید: وقتی جوان تر بودم می‌توانستم تمامی فشارهای موجود در بازیگری را با تلاش بیشتر پشت سر بگذارم اما هم اکنون تحمل این فشارها برای من به شخصه به شدت سخت شده است.

«دهقان» در خصوص آخرین فعالیت خود در عرصه بازیگری خاطر نشان کرد: فلم سینمایی «ناگهان درخت» ساخته «پیمان معادی» آخرین کاری است که در آن به ایفای نقش پرداخته‌ام و هم اکنون پیشنهادی برای بازی در تلویزیون یا سینما ندارم.

وی پس از مدت ها دوری از سینما و تلویزیون با ایفای نقش در فلم «ناگهان درخت» در بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران حضور یافته است.

«شقایق دهقان» زاده ۴ حوت(اسفند) ۱۳۵۷ در آلمان بازیگر و نویسنده ایرانی است.

عمده فعالیت وی در سریال‌های «مهران مدیری» است.

از بازی‌های معروف او می توان به ایفای کرکتر «سحرناز» در سریال «شب های برره» و «خانم شیرزاد» در سریال «ساختمان پزشکان» اشاره کرد.

م ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین