نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3010
-
الف
+

بازیگر ایرانی: تصمیم گرفتم بازیگری در سینما و تلویزیون را کنار بگذارم

«رضا بابک» بعد از مدت ها دوری از سینما و تلویزیون با فلم «بنفشه آفریقایی» بازگشته است.

سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران  از ۱۰ تا ۲۲ ماه دلو سال ۱۳۹۷ هجری خورشیدی در «تهران» برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2 ، جشنواره فلم فجر مهمترین جشنواره سینمایی ایران است که از سال ۱۳۶۱  هجری خورشیدی تاکنون برگزار می‌گردد.

۲۲ فلم بلند سینمایی در بخش سودای سیمرغ، سه فلم انیمیشن بلند سینمایی، ۱۰ فلم اول در بخش نگاه نو، 5 فلم مستند و 7 فلم کوتاه در این دور از جشنواره به نمایش گذاشته می شود.

در ادامه مطلب شما را با «بنفشه آفریقایی» ساخته «مونا زند حقیقی» یکی از فلم های مهم ترین بخش جشنواره فلم فجر آشنا می کنیم.

داستان«شوکو» به همراه همسر دومش «رضا» تصمیم می‌گیرند تا «فریدون» همسر سابقش که توسط فرزندانشان به خانه سالمندان سپرده شده است را به خانه خود بیاورند. این تصمیم اتفاقات جدیدی را در زندگی هر سه نفر رقم می‌زند.

بازیگران اصلی : «فاطمه معتمدآریا»، «رضا بابک»، «سعید آقاخانی»

«فاطمه معتمد آریا»

«فاطمه معتمد آریا» بازیگر کهنه کار سینمای ایران متولد هفتم عقرب(آبان) ماه ۱۳۴۰ در تهران است که بیننده گان آی فیلم 2 بازی وی را در سریال «گل پامچال» شاهد بودند..

او در فلم های کارگردانان نامداری هم چون بهرام بیضایی، رخشان بنی‌اعتماد، بهمن فرمان‌آرا، ایرج طهماسب و محسن مخملباف بازی کرده و بازی او بارها مورد توجه و ستایش قرار گرفته‌است.

این بازیگر توانمند تا به حال جوایز متعددی را در زمینه بازیگری کسب کرده است که مراسم بزرگداشت وی در افتتاحیه‌ سی و هفتمین جشنواره‌ی فلم فجر امسال برگزار شد. 

«سعید آقاخانی»

«سعید آقاخانی» زاده ۱۳۵۰ بازیگر، نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون ایران است.وی دانش‌آموخته تیاتر از دانشگاه تهران است.

وی در سی و سومین دوره جشنواره فلم فجر ایران برای ایفای نقش در فلم «خداحافظی طولانی» به کارگردانی «فرزاد مؤتمن» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را به خود اختصاص داد.

بیننده گان کانال تلویزیونی آی فیلم 2 بازی وی را در سریال های «خوش نشین ها» و «من یک مستاجرم» شاهد بودند.

«رضا بابک »

«رضا فشنگچی» با نام هنری «رضا بابک» زاده ۲۰ حوت(اسفند) ۱۳۲۴ تهران ،بازیگر تیاتر، سینما و تلویزیون ایران است.

او دانش‌آموخته رشته بازیگری و کارگردانی است.

«رضا بابک» در بین مخاطبان آی فیلم 2 با بازی در سریال «خانه ما» و «قصه های تا به تا» شناخته شد و هم اکنون بعد از مدت ها دوری از سینما و تلویزیون با فلم سینمایی «بنفشه آفریقایی» به این عرصه بازگشته است.

وی در گفتگو با آنا ، درباره حضور خود در فلم های جدید سینما و تلویزیون ایران گفت: چه بسیار از دوستان و عزیزانی هستند که کار بازیگری سینما و تلویزیون را به‌عهده گرفته و جای ما را پر کرده‌اند. با توجه به قصه‌هایی که از فلم ها می‌بینم و می‌شنوم و البته آنچه از سوی بعضی از دوستان بر من روا شده تمایل برای انجام کار بازیگری ندارم.

این بازیگر کهنه کار ایرانی بیان کرد: در عرصه بازیگری و فلمسازی بسیار زیاد اذیت شدم و به خاطر همین سختی‌هایی دیده‌ام، از کار بازیگری کناره گرفته‌ام، البته باید بگویم کار‌‌های زیادی پیشنهاد می‌شود که به خاطر سختی‌هایی که از این کار بر من روا شد، تصمیم گرفتم دیگر کار بازیگری را کنار بگذارم.

«بابک» ادامه داد : هم اکنون به نقاشی مشغولم، بیشتر شعر می‌گویم و به اختیار خودم از کار بازیگری فاصله گرفته‌ام. 

گفتنی است وی در سینما چارسو برای دیدن فلم «بنفشه‌های آفریقایی» حضور پیدا کرده بود.

برای آشنایی با دیگر آثار مهم در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران روی گزینه مورد نظر کلیک کنید.

1: فلم «ایده اصلی»

2. فلم «زهرمار»

3.فلم «مسخره باز»

4.فلم «قصر شیرین»

م ح

 

نظر شما
ارسال نظر