نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6249
-
الف
+

اختصاصی: نشر یک فلم سینمایی کمیدی جنگی از آی فیلم2

فلم سینمایی «اخراجی ها » به زودی از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

فلم سینمایی «اخراجی ها -1» 20 دلو از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «اخراجی ها» به کارگردانی «مسعود ده نمکی»  روز جمعه 12دلو(بهمن) ساعت 4 بعد از چاشت به وقت تهران ، 5 عصر به وقت کابل ، 5:30 عصر به وقت تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

«اخراجی ها1» در بیست و پنجمین دوره جشنواره فلم فجر ایران مورد توجه مخاطبان و منتقدان قرار گرفت و توانست سیمرغ بلورین بهترین فلم از نگاه تماشاگران را کسب کند.

در خلاصه داستان این فلم سینمایی کمیدی آمده است: «مجید» که از خلافکاران جنوب تهران است عاشق دختر ریش سفید با خدایی به نام «میرزا» می‌شود. میرزا شرط ازدواج «مجید» و دخترش را به راه آمدن او می‌داند.

مجید تصمیم می‌گیرد برای اثبات به راه آمدنش به میدان جنگ برود که بقیه دوستانش نیز همراه او می‌شوند و در این سفر ماجراهایی برای آن ها اتفاق می افتد که اين فلم را به يك کمیدی جنگی فراموش نشدنی تبديل كرده‌ است.

فصل اول فلم سینمایی «اخراجی ها» سال ۱۳۸۶  خورشیدی ساخته شده و «اکبر عبدی»، «کامبیز دیرباز»، «امین حیایی»، «علیرضا اویسی»، «ارژنگ امیرفضلی»، «سپند امیرسلیمانی»، «شهره لرستانی»، «فخرالدین صدیق الشریف»، «نیوشا ضیغمی»، «سید جواد هاشمی» و ... در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیننده گان آی فیلم 2 می توانند فلم سینمایی «اخراجی ها» را در روز جمعه 12 دلو(بهمن) ساعت 4 بعد از چاشت به وقت تهران ،  5 عصر به وقت کابل ، 5:30 عصر به وقت تاجیکستان از طریق کانال تلویزیونی آی فیلم 2 تماشا کنند.

م ح/ب م

نظر شما
ارسال نظر