نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8045
-
الف
+

دلیل کم‌ کاری بازیگر پدرسالار چیست؟

«ناصر هاشمی» بازیگر سریال «پدرسالار» درباره کم کاری خود در عرصه سینما و تلویزیون صحبت کرد.

«ناصر هاشمی» بازیگر سریال «پدرسالار» درباره حضور کمرنگش در آثار سینمایی صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «ناصر هاشمی» بازیگر ، دوبلور ، فلمنامه نویس و کارگردان ایرانی که با ایفای نقش در سریال «پدرسالار» به عنوان کرکتر «ناصر» پسر خرد اسدالله خان در بین بیننده گان آی فیلم 2 شناخته شد ، اکنون در یک مصاحبه از این که چرا این سال ها کم تر نقش بازی می کند، صحبت کرد.

بازیگر سریال «پدر سالار» درباره دلیل کم کاری خود برای بازی در آثار سینمایی افزود : در خانواده ما ایرانی ها همواره نوعی سختگیری وجود دارد و ما همواره از خودمان نقد را آغاز می کنیم. همین امر باعث شده تا در انتخاب آثار وسواس بیشتری به خرج دهیم.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد : یک بازیگر برخی کرکتر ها را دوست دارد و برخی را خیر، طی این سال ها احساس کردم با بازی در بعضی پیشنهادات خودم را خراب می کنم.

«ناصر هاشمی» بازیگر سینما و تلویزیون ایران با اشاره به فرا رسیدن سی و هفتمین جشنواره فلم فجر در مورد چگونگی انتخاب آثار در این رویداد سینمایی به خبرنگار میزان گفت: از نظر من انتخاب نهایی آثار سینمای ایران از سوی مردم اتفاق افتاده و آن چه در هر جشنواره ای هم چون فجر رخ می دهد انتخاب آخر نیست.انتخاب از سوی داوران و منتقدین محترم است اما مردم می توانند سرنوشت یک اثر را مشخص کنند.

بازیگر فلم سینمایی «خانه پدری» در همین راستا ادامه داد: کرکترهایی که پیشنهاد می‌شود معمولاً کرکترهای ضعیفی هستند و من نمی‌توانم آن طور که باید توانایی‌های خود را نشان دهم.

«هاشمی» با ابراز امیدواری نسبت به وضعیت کنونی سینمای ایران خاطر نشان کرد:از نگاه کلی باید به سینمای ایران امیدوار بود و دلیل اصلی آن ظهور کارگردانان جوانی است که بدون شک در این سال ها توانسته اند خودشان را به خوبی در سینما ثابت کنند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر