نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3091
-
الف
+

اسامی داوران مهم ترین جشنواره سینمایی ایران

داوران مهم ترین بخش سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران معرفی شدند.

داوران بخش سودای سیمرغ سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران اعلام شدند.

به گزارش آی فیلم2، «محمد علی باشه آهنگر» کارگردان، «محمد بزرگ نیا» کارگردان، «پوران درخشنده» کارگردان، «ریما رامین فر» بازیگر، «محمود کلاری» مدیر فلمبردار، «محمد احسانی» مدیر شبکه تلویزیونی و «مهرزاد دانش» منتقد سینما به عنوان داوران بخش سودای سیمرغ جشنواره فلم فجر ایران انتخاب شدند.

«پوران درخشنده» که سال 1395 هجری خورشیدی با «زیر سقف دودی» به جشنواره فجر آمد، در 10 سال اخیر در سه دوره برگزاری جشنواره فجر به عنوان داور یا عضو هیات انتخاب حضور داشته است.

«محمد بزرگ نیا» کارگردان سینمای ایران که آخرین ساخته اش «راه آبی ابریشم» در سال 1387 هجری خورشیدی بود، تا کنون در 10 دوره جشنواره فجر به عنوان داور و عضو هیات انتخاب حضور داشته است.

«محمد علی باشه آهنگر» که سال پیش با «سرو زیر آب» به جشنواره فجر آمد، در سال 1393 هجری خورشیدی به عنوان داور بخش سینمای ایران و در سال 92 و  87 به عنوان داور بخش «نگاه نو» و فلم های اول و دوم فعالیت می کرد.

«محمود کلاری» فلمبردار با سابقه سینمای ایران که رکورددار دریافت سیمرغ بلورین فلمبرداری از جشنواره فجر است، برای اولین بار است که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر به داوری فلم های راه یافته می پردازد.

«ریما رامین فر» بازیگر سینما و تلویزیون ایران که مخاطبان آی فیلم2 او را با کرکتر«نیره» در سریال «من یک مستاجرم» می شناسند برای اولین بار به عنوان داور بخش سودای سیمرغ معرفی شد.

«محمد احسانی مدیر »یکی از شبکه های تلویزیونی ایران هم برای سومین بار است که به عنوان داور جشنواره فجر انتخاب می شود.

«مهرزاد دانش» منتقد سینما هم به عنوان داور جشنواره امسال انتخاب شد تا امسال یک منتقد در میان داوران جشنواره حضور داشته باشد.

سی و هفتمین جشنواره فلم فجر به دبیری «ابراهیم داروغه‌زاده» 10 تا 22 ماه دلو برگزار می‌شود.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر