نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
9631
-
الف
+

فلم نما/ زایمان در برف!

در این ویدیو سکانسی از سریال «در چشم باد» را تماشا می کنید.

سریال تاریخی «در چشم باد»، وقایع سیاسی و اجتماعی سه دوره از تاریخ ایران در سال‌های ۱۳۰۰، ۱۳۲۰ و ۱۳۶۰ هجری خورشیدی را بررسی می‌کند.

به گزارش آی فیلم2، سریال «در چشم باد» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزجانی» قصه زندگی یک فامیل ایرانی است که رویدادها و لحظات تلخ و شیرین زندگی‌شان ازحدود یک قرن پیش در دوره قیام یکی از مجاهدان ایرانی به نام میرزا کوچک جنگلی علیه اشغالگران انگلیسی در جنگلهای شمال ایران تا آزادسازی شهر خرمشهر درجنگ بین ایران وعراق را به تصویر می کشد.

قصه از زمانی آغاز می‌شود که میرزا کوچک خان جنگلی، در ولایت گیلان کشور ایران قیام میکند ویک حکومت محلی تشکیل داده و اعلام جمهوری می‌کند و با این اقدام دوران پر حادثه تاریخ معاصر ایران آغاز می‌شود.

پدر خانواده که تخلصشان  «ایرانی»  است از یاران میرزا کوچک خان جنگلی است.

پس از کشته شدن میرزا،  آقای ایرانی همراه فامیلش به تهران کوچ می‌کند و با دایر کردن یک چاپخانه فعالیت‌های سیاسی‌اش را ادامه می دهد.

پارسا پیروزفر، نیوشا ضیغمی ،کامبیز دیرباز،سعید نیکپور،لاله اسکندری،اکبر عبدی،جهانگیر الماسی،محمدرضا هدایتی،سحر جعفری جوزانی،رضا شفیعی جم،گلاره عباسی،فریبا متخصص،ماه چهره خلیلی،مهدی کاسه‌ساز،هومن سیدی،سام درخشانی،سعید راد،مصطفی زمانی و سیما تیرانداز از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

سریال «در چشم باد» ساعت ( 6 عصر به وقت تهران- 7 شب به وقت کابل- 7:30 شب به وقت دوشنبه) از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین