نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3875
-
الف
+

رقابت پدر و پسر در جشنواره فلم فجر ایران

«میلاد صدرعاملی» و پدرش «رسول صدرعاملی» در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر ایران رقابت می کنند.

«میلاد صدرعاملی» و پدرش «رسول صدعاملی» با آثار خود در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر رقابت می کنند.

به گزارش آی فیلم 2 ، «میلاد صدرعاملی» کارگردان فلم سینمایی «سونامی» از سختی‌های ساخت فلم در ژانر ورزشی و همچنان حضور همزمان با پدرش «رسول صدعاملی» با فلم «سال دوم دانشکده من» در جشنواره فلم فجر گفت.

«میلاد صدرعاملی» کارگردان فلم سینمایی «سونامی» که در بخش نگاه نو سی و هفتمین جشنواره فلم فجر قرار دارد، در پیوند این اثر گفت: «هرکسی این ریسک را نمی‌کند که برای ساخت فلم اولش به سراغ ژانری برود که کمترفلمی در آن ساخته شده اما من این کار را کردم.

او افزود : امیدوارم در این مسیر موفق شده باشم و مردم «سونامی» را دوست داشته باشند، البته خودم تا حدودی فکر می‌کنم در این راه موفق شده‌ام زیرا این فلم به جشنواره راه پیدا کرد.

به نقل از مهر «صدرعاملی» با اشاره به این که دنیای ورزشی را می‌شناسد، درباره سختی‌های این بخش گفت: « وقتی که فلمنامه «سونامی» را نوشتم هیچوقت فکر نمی‌کردم ساخت آن تا این حد سخت باشد اما در دوران فلمبرداری فهمیدم که چه دشواری هایی دارد.

وی افزود : با این حال «سونامی» فلمی است که شما را خسته نمی‌کند یعنی داستان، فلمنامه و نماها باعث می‌شود تا آخر فلم را دنبال کنید.

این کارگردان با بیان این که امسال کارگردان‌های جوان بسیاری در سی و هفتمین جشنواره فلم فجر حضور دارند، عنوان کرد:امسال شاهد حضور کارگردانان دهه هفتادی در جشنواره هستیم که این نشان می‌دهد که سینمای ایران چقدر زنده است ، البته امسال قسمت بود من و پدرم «رسول صدرعاملی» هر دو با آثارمان در جشنواره حضور داشته باشیم.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر