نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4719
-
الف
+

«مشت آخر» برای اکران آماده می شود

فلم سینمایی «مشت آخر» به زودی آماده نمایش خواهد شد.

فلم سینمایی «مشت آخر» در آخرین مراحل تخنیکی قرار دارد و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی «مهدی فخیم زاده» و پرودیوسری «سیدحامد حسینی» با اتمام مراحل تدوین هم اکنون در مرحله صداگذاری و ساخت موسیقی قرار دارد و به زودی آماده نمایش خواهد شد.

«فخیم زاده» بازیگر و کارگردان سینما ایران که بیننده گان تلویزیون آی فیلم 2 هم اکنون شاهد بازی ایشان در سریال «فوق سی» می باشند،در پیوند با آخرین وضعیت ساخت فلم جدید خود اظهار داشت: تدوین «مشت آخر» طی چند هفته گذشته به پایان رسیده و این روزها مراحل تخنیکی فلم در حال انجام است.

در «مشت آخر» با نام قبلی «مشت در وقت اضافه»، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمار زاده، آتنا مهیاری همراه با مهدی فخیم زاده به ایفای نقش پرداخته اند.

«مشت آخر» یک کمیدی اکشن اجتماعی و خانوادگی است که فلمبرداری آن در تهران و شمال کشور ایران انجام شده است.

این نوزدهمین فلم «فخیم زاده» در مقام کارگردان است که نگارش فلمنامه آن را نیز خودش برعهده داشته‌ است.

آخرین ساخته مهدی فخیم زاده در سینما فلم «هم نفس» با بازی رویا نونهالی، مریلا زارعی، ناصر آقایی و خود وی بود که سال ۸۲ نمایش داده شد.

«خواب و بیدار»، «حس سوم»، «ساختمان ۸۵» و «فوق سری» از جمله سریال های پرمخاطب «فخیم زاده» است که از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 به نشر رسید.

او در جشنواره سی و دوم فلم فجر برای نقش آفرینی در فلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی «بهروز افخمی» کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

این کارگردان در کارنامه سینمایی خود ساخت آثار شاخصی چون «مسافران مهتاب»، «همسر»، «ساده لوح»، «خواستگاری»، «بهار در پاییز» و… را نیز دارد.

م ح/ ب م

 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین