نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2618
-
الف
+

«مر قانون» سریالی کمیدی برای شاد کردن مردم در نوروز 98

کارگردان سریال نوروزی «مر قانون» درباره موضوع این سریال صحبت کرد.

همزمان با ادامه ساخت سریال کمیدی «مر قانون» عوامل این سریال درپیوند با موضوع این سریال صحبت کردند.

به گزارش آی فیلم 2، در حالی که فلمبرداری سریال کمیدی «مّر قانون» به کارکردانی مشترک «علیرضا نجف‌زاده» و «محمدحسین لطفی» با نقش آفرینی «مرجانه گلچین»، «یوسف تیموری»، «مهران رجبی»و «مهران غفوریان» آغاز شده ، عوامل این سریال درباره موضوع این سریال صحبت کردند.

«محمدحسین لطیفی» پیش از این سریال های «دودکش»، «پادری» و «تنهایی لیلا» را کارگردانی کرده است.

«علیرضا نجف‌زاده» یکی از کارگردان این سریال درباره این اثر گفت: خوشحالم که در این پروژه در کنار استادم «محمدحسین لطیفی» کار می‌کنم و امیدوارم همان گونه که تا حال پیش رفتیم تولید سریال «مر قانون» را ادامه دهیم.

وی با اشاره به فضای این سریال اظهار کرد : شادی یک نیاز بین مردم است و من امیدوارم با توجه به فضای کمیدی که این سریال دارد نتیجه‌اش برای مردم جذاب باشد.

دستیار «سیروس مقدم» در سریال «پایتخت» اضافه کرد : هر موضوع انتقادی وقتی با طنز آمیخته شود جذاب و شیرین خواهد شد، ما هم دوست داشتیم کارمان شاد باشد و سراغ بازیگران کمیدی رفتیم، چون هدفمان این بود که مردم در نوروز 98 شاد باشند و بخندند.

«نجف‌زاده» در پایان درباره قصه سریال بیان کرد: این سریال درباره کرکتر به نام «کمال شهری» است که مدیر عمومی یک وزارت است و داستان هم از موضوعات روز جامعه است.

مهر نوشت: سریال «مر قانون» به کارگردانی مشترک «علیرضا نجف‌زاده» و «محمدحسین لطیفی» و به پرودیوسری «مهران مهام» برای نشر در عید نوروز  ۹۸ از تلویزیون ایران ساخته می شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر