نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2497
-
الف
+

قیمتی ترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند؟

پرودیوسر پرآوازه ایرانی از «رضا عطاران»، «حمید فرخ‌نژاد» و «محمد رضا گلزار» به عنوان قیمتی ترین بازیگران این کشور نام برد.

«علی سرتیپی» ناشر فلم های سینمایی چندی پیش در یک برنامه تلویزیونی درپیوند با درآمد بازیگران سینما و تلویزیون ایران صحبت کرد.

به گزارش آی فیلم2، «علی سرتیپی»  ناشر فلم های سینمایی در پاسخ به این پرسش که گران‌ترین بازیگران سینمای ایران چه کسانی هستند، گفت: تعدادی از بازیگران ازجمله رضا عطاران عزیز، حمید آقای فرخ‌نژاد و آقای گلزار جزو گران قیمت ترین بازیگران ایرانی هستند.

او همچنان در بخشی دیگر از صحبت‌های خود در پیوند با فروش فلم های سینمایی ایرانی در سال 1397 هجری خورشیدی گفت: «امسال در ۹ ماه گذشته بهترین سال مالی سینما بوده و سینمای ایران تا پایان ماه قوس ۲۰۰ ملیارد فروش داشته که درمقایسه با سال گذشته(175 ملیارد) فروش بیشتری داشتیم.

پرودیوسر «توکیو بدون توقف» در پاسخ به اینکه آیا بازیگری داریم که ۱ ملیارد تومان دستمزد بگیرد، گفت: «بله چنین رقم هایی داریم. البته چند سالی است بازیگران در فلمها شریک می‌شوند و اینطور نیست که ۱ میلیارد پرداخت نقدی به آنها داشته باشیم.»

تهیه‌کننده «نصف مال من نصف مال تو» درباره بازیگرانی که به فروش بالای فلم کمک می کنند از جمله «جواد عزتی» تصریح کرد: «عزتی بازیگر موفقی است و بازیگران زیادی هستند که به فروش بالای فلم کمک می کنند. اما به نظرم اصل فروش یک فلم به خاطر فلمنامه و کارگردانی است؛ «دختری با کفش های کتانی» و «من ترانه ۱۵ سال دارم» هم فلمهایی بودند که به همین خاطر موفق شدند.»

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین