نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
7612
-
الف
+

دوستی و خیانت «شاهرخ خان» و «سلمان خان»

کارگردان پرآوازه سینمای بالیوود قصد دارد 2 خان بالیوود را در درامی از دوستی و خیانت کنار هم بنشاند.

فلم «پادماواتی» آخرین کار «بانسالی» کارگردان مطرح بالیوود است که با موفقیت چشمگیری همراه بود و حالا به دنبال پروژه‌ای کلان با بازی دو هنرپیشه مطرح سینمای بالیوود «شاهرخ‌خان» و «سلمان‌خان» است.

به گزارش آی فیلم2،  آخرین همکاری سلمان‌خان و شاهرخ خان به سال ۲۰۰۲ میلادی باز می‌گردد. حالا «سانجای لیلا بانسالی» کارگردان خوش آوازه بالیوود قصد دارد این دو خان بالیوود را در درامی از دوستی و خیانت کنار هم بنشاند.

داستان این فلم که هنوز عنوان آن مشخص و اعلام نشده در مورد دو دوست صمیمی است که با هم به یک سفر می‌روند و صمیمیت‌شان بر اثر اتفاقات که در فلم به وجود می آید به دشمنی تبدیل می گردد که بعدها به هم نزدیک می شوند و با هم به جنگ دشمنی مشترک می‌روند که از این حیث شبیه فلم «سوداگر» است.

فارس نوشت : هرچند شایعه‌هایی مبنی بر الهام‌گیری و نیز شباهت این پروژه جدید بانسالی با فلم «سوداگر» به کارگردانی «سوبهاش گای» با بازی «دیلیپ کومار» و «راج کومار» است، اما کارگردان اطمینان داده که کوچک‌ترین شباهتی با هیچ فلمی نخواهد داشت.

چنانچه خلق این فلم به ثمر برسد این دو هنرپیشه سوپراستار بالیوود همکاری مجدد خود را پس از فلم «ما به شما تعلق داریم» که در سال ۲۰۰۲ ساخته شد، تجربه خواهند کرد.

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
عبدالله از کابل

بسیار زیاد تشکری می کنم که اخبار بالیوود را برای ما نشر می کنید.