نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1102
-
الف
+

فراخوان دوازدهمین جشنواره بین المللی فلم 100 ثانیه ای

تیزر فراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فلم 100 نشر شد.

تیزر فراخوان دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فلم 100 ثانیه ای «تهران» با شعار «سینمای صد؛سینمای اخلاق» نشر شد.

به گزارش آی فیلم 2، تیزر فراخوان دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی «فلم ۱۰۰» با شعار «سینمای صد؛سینمای اخلاق» به نشر رسید.

این جشنواره در 2 بخش «مسابقه‌ای و مسیر تجربه» و در قالب «مستند»، «داستانی» و «پویانمایی»، اسفند(حوت) 97 در تهران برگزار می‌شود.

همچنان بخش مسابقه «سینمای جهان» در بخش های «مستند»، «داستانی» و «پویانمایی» نیز برای حضور شرکت کننده‌های غیرایرانی خواهد بود.

فلم سازانی که فلم های ۱۰۰ ثانیه‌ای اول و دوم خود را تولید کرده‌اند تنها در یکی از بخش‌های اصلی یا مسیر تجربه می‌توانند اشتراک کنند.

جایزه بزرگ جشنواره مبلغ ۱۵ میلیون تومان به همراه تندیس جشنواره و دیپلوم افتخار است که به کارگردان بهترین فلم جشنواره اهدا می‌شود.

بهترین «کارگردان فلم» در هر بخش نیز تندیس جشنواره، دیپلوم افتخار و مبلغ 12 میلیون تومان دریافت می‌‌کند.

علاوه بر این جوایز، به ۲ فلم برگزیده در هر بخش نیز لوح تقدیر و 7 میلیون تومان جایزه نقدی تقدیم می‌شود.

بخش «مسیر تجربه» مربوط به هنرمندانی است که تجربه‌های نخست خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند و هیئت داوران در این بخش به کارگردانان بهترین فلم تندیس جشنواره، دیپلوم افتخار و مبلغ 5 میلیون تومان اهدا خواهد کرد.

بهترین کارگردان فلم در هر بخش نیز، دیپلوم افتخار و مبلغ 3 میلیون تومان دریافت می‌کند.

جایزه بخش ویژه «حمایت از کالای ایرانی» جشنواره فلم های 100 ثانیه ای شامل تندیس جشنواره، دیپلوم افتخار و 7 میلیون تومان است که به ۳ فلم اهدا می‌شود، همچنین به یک فلم برگزیده در هرسه قالب مبلغ 5 میلیون تومان داده خواهد شد.

جایزه جهانی سینمای ۱۰۰ نیز با اهدای تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی معادل 1500 یورو به هرکدام ازفلم های برگزیده هیئت داوران در هر بخش اهدا می‌شود.

بر اساس این فراخوان ، مهلت ارسال آثار تا پایان ماه جدی(دی) و معرفی آثار راه یافته را ۲۰ دلو(بهمن) سال جاری می باشد.

براساس این فراخوان، مهلت ارسال آثار پایان ماه جدی است و علاقمندان جهت اشتراک در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در مهلت اعلام شده به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

تسنیم نوشت : دوازدهمین جشنواره بین‌المللی «فلم 100» در ماه حوت(اسفند) امسال به دبیری «علی قربانی» در تهران برگزار می‌شود.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر