نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
19352
-
الف
+

«مهسا ملاپو» بازیگر «دنیای شیرین دریا» در گذر زمان +تصاویر

«مهسا ملاپور» کرکتر «ساحل» در سریال «دنیای شیرین دریا» می گوید بعد از این سریال به او پیشنهاد بازیگری نمی دهند.

«مهساملاپور» کرکتر «ساحل» در سریال «دنیای شیرین دریا» بعد از 20 سال از خاطرات شیرینش در این سریال می گوید. 

به گزارش آی فیلم 2 ، سریال در حال نشر «دنیای شیرین دریا» از کانال آی فیلم 2 ،  بازیگران کودکی داشته است که این روزها بعد از گذشت 20 سال بسیار تغییر کرده اند.

یکی از بازیگران این سریال «مهسا ملاپور» بود که در نقش «ساحل» در «دنیای شیرین دریا» در کنار «پوپک گلدره» یکی از به یادماندنی ترین کرکترهایش را ایفا کرد.

«مهسا ملاپور» درباره نحوه ورودش به بازیگری می گوید: «منوچهر شمسایی» نورپرداز سریال «دنیای شیرین دریا» برای بازی در این سریال مرا به «بهروز بقایی» معرفی کرد و بعد از تست بازیگری برای کرکتر «ساحل» انتخاب شدم.»

وی با اشاره به روزهای پر خاطره و شیرین خود از این سریال افزود: همه عوامل خیلی خوب و مهربان بودند به خصوص «پوپک گلدره» که مرا در بازیگری راهنمایی می‌کرد. به یاد دارم در یکی از سکانس‌ها به رودخانه افتادم و یکی از دندان های شیری‌ام افتاد و این برای من خاطره شده است»

وی افزود :«من در رشته اینجینری تکنالوژی هواپیما تحصیل کرده ام که علاقه چندانی به آن نداشتم و اگر می شد به عقب برگردم حتما تیاتر می خواندم.»

«ملاپور» ضمن اشاره به تلاش هایش برای بازگشت به بازیگری گفت: حدود یک سال و نیم است که پیگیری‌های زیادی کرده‌ام اما بی‌نتیجه بوده است و این اتفاق برایم خیلی جالب است که وقتی می‌گویم من همان بازیگر «دنیای شیرین دریا» هستم لبخند می‌زنند اما برای بازیگری پیشنهادی نمی‌دهند.

سریال «دنیای شیرین دریا» به کارگردانی «بهروز بقایی» است که در سال 1377 تولید و از سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر گردید.

در هر قسمت از این سریال تلویزیونی، دو خانواده (هفت کرکتر ثابت)، هربار با مشکل تازه ای درگیر می شوند. طبق معمول، هر بار طفل های خانواده مشکلی ایجاد می کنند و کلان تر ها با هدایت و تدبیر خود، آن را حل می کنند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر