نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1183
-
الف
+

چند خبر از جدیدترین فلم های سینمایی ایران

خبرها از روزهای پایانی پروژه‌های سینمایی برای اشتراک در جشنواره فلم فجر ایران حکایت دارد.

هر چند اخبار تولید فلم های سینمایی در ایران این روزها کمتر شنیده می‌شود و بیشتر کارگردانان مصروف آماده سازی بخش‌های پایانی مراحل تخنیکی فلم خود و رسانیدن آن به جشنواره فجر هستند اما برخی آثار که باید در شرایط آب و هوایی این روزها تولید شوند به تازگی در حال ضبط می باشند.

به گزارش آی فیلم2،  باوجود اینکه کمتر از دو ماه به برگزاری سی و هفتمین جشنواره فلم فجر باقی نمانده و کارگردانان ایرانی مصروف آماده سازی فلم های خود برای نمایش در این رویداد سینمایی هستند، این روزها اخباری هم درپیوند به فلم های سینمایی جدید به گوش می رسد که در ادامه به مهم ترین آن ها پرداخته ایم:

فلم سینمایی «مجبوریم»

«بابک کریمی» و «رضا بهبودی» به تازگی به «مجبوریم» پنجمین اثر بلند سینمایی رضا درمیشیان بعد از «بغض»، «عصبانی نیستم!»، «لانتوری» و «یواشکی» پیوستند.

در این فلم تاکنون هنرمندان پرآوازه ایرانی چون فاطمه معتمدآریا، پارسا پیروفر، نگار جواهریان ، پردیس احمدیه و مجتبی پیرزاده ایفای نقش کرده اند.

جلوه‌های ویژه «منطقه پرواز ممنوع» 

فلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» نیز در ادامه آماده سازی به جلوه‌های ویژه رسیده است.

سید هادی اسلامی که پیش از این ساخت جلوه‌های ویژه رایانه‌ای فلم‌هایی چون «ملک سلیمان»، «بادیگارد»، «چ» و «به وقت شام» را در کارنامه هنری خود داشته است، اجرای جلوه‌های ویژه فلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» را به دوش گرفت.

این فلم با اتمام تدوین توسط ابوذر حیدری در حال تکمیل مراحل پس تولید است.

«میلیونر میامی»

پوستر فلم سینمایی کمیدی «میلیونر میامی» به کارگردانی مصطفی احمدی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان پس از آماده سازی کامل نیز طراحی شده است.

«حمید فرخ‌نژاد»، «علی قربان‌زاده»، «طناز طباطبایی»، «صابر ابر»، «افسانه بایگان» و «آتیلا پسیانی» از بازیگران «میلیونر میامی» هستند.

ایرنا نوشت: داستان فلم سینمایی کمیدی «میلیونر میامی» درباره چهار نفر است که می‌خواهند از راهی یک ملیون دالر اما همیشه یکی از آن‌ها خراب‌کاری می‌کند!

«گروگان» در پیش تولید 

فلم سینمایی «گروگان» به کارگردانی محمود دینی و تهیه کنندگی محمدرضا شرف الدین وارد مرحله پیش تولید شد.

فلمبرداری «گروگان» در ایران و ترکیه انجام می شود و داستان این فلم درباره عده ای از قاچاقچیان بین المللی است که برای انتقام از جمهوری اسلامی ایران به باشندگان یک قریه که درحال برگزاری مراسم عروسی هستند، حمله کرده و مراسم آنان را به جهنمی از آتش و خون تبدیل می کنند. 

به دنبال آن، تعدادی از مردم را نیز با خود به گروگان می برند و اعلام می کنند شرط آزادی آنان، رها کردن چند تن از قاچاقچیانی است که در یکی از محبس های ایران بازداشت هستند. آنان دولت جمهوری اسلامی ایران را تحت فشار قرار می دهند که در صورت آزاد نکردن آنها، تمامی گروگان ها را قتل عام می کنند.

گروه این روزها در حال مذاکره با هنرمندان ایرانی و ترک برای همکاری با این اثر سینمایی هستند.

برخی از لوکیشن های این فلم در تهران و ولایت های شرقی و غربی ایران انتخاب شده است.

آخرین مراحل تخنیکی «زیر صفر مرزی» 

مستند «زیر صفر مرزی» به کارگردانی مهدی افشارنیک با پایان یافتن آخرین مراحل تخنیکی برای نمایش آماده می شود. 

در خلاصه داستان این فلم آمده است: «محمود درویش» نویسنده عرب می گوید جنگ پایان خواهد یافت و سران جنگ با یکدیگر دست خواهند داد...

این مستند به نویسندگی و کارگردانی مهدی افشارنیک و تهیه کنندگی علی جلیلوند تولید شده است.

پروانه نمایش برای «حمال طلا» 

فلم سینمایی «لالا کن» به تهیه‌کنندگی حسن کلامی و کارگردانی مصطفی قربان‌پور نیز بعد از پایان یافتن مراحل تخنیکی حالا مجوز نمایش خود را دریافت کرده است.

«لالاکن» اثری اجتماعی با موضوع کودک و نوجوان است. در خلاصه داستان این فلم آمده است: آرش پسرک رویاپردازی است که در کوران اختلافات پدر و مادرش برای در امان ماندن از دنیای آدم بزرگ‌ها از رویاپردازی‌هایش برای خود پناهگاه می‌سازد.

در این فلم بازیگرانی چون امین زندگانی، بهنوش بختیاری، پادینا رهنما و مریم سرمدی ایفای نقش می‌کنند.

خیز «سرکوب» برای جشنواره 

فلم سینمایی «سرکوب» به کارگردانی رضا گوران که این روزها با پایان فلمبرداری مراحل تخنیکی را پشت را می گذارد فرم حضور در سی و هفتمین جشنواره ملی فلم فجر ایران را پر کرد.

باران کوثری، سارا بهرامی، الهام کردا، پردیس احمدیه، رویا افشار و جمشید هاشم پور در اولین فلم سینمایی رضا گوران بازی می کنند.

در خلاصه داستان فلم «سرکوب» آمده است: یه کاری کرد وفاداری بشه عادت همه مون حالا همه مون وفاداریم اما اونی که بهش وفاداریم خیلی وقته که مرده...

مجوز اکران «حمال طلا» 

فلم سینمایی «حمال طلا» به تهیه کنندگی منصور سهراب پور و کارگردانی تورج اصلانی پس از مراحل تخنیکی مجوز نمایش گرفت.

سعید آقاخانی، پیام احمدی نیا، لطف‌الله سیفی، ژاله صامتی، امید روحانی، امین آقا فرزانه، علیرضا مهران، حسن زاهدی، داوود محمدآبادی، محمود شفیع خانی و رضا شفیع خانی به ایفای نقش پرداخته اند.

فلم سینمایی «حمال طلا» در ژانر اجتماعی ساخته شده است.

با پایان مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره فلم فجر ایران در مجموع ۱۳۹ اثر خواستار حضور در این جشنواره شدند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر