نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4510
-
الف
+

«باهوبالی»‌ سریال می‌شود

کمپنی «نت فلیکس» 8 فلم و یک سریال بلند را با همکاری هند رونمایی می کند.

نت‌فلیکس پس از همکاری با کشورهای آسیایی همچون جاپان، تایوان، تایلند و کوریای جنوبی، اکنون همکاری خود را با دهلی نو افزایش داده و هشت فلم و یک سریال بلند را با همکاری این کشور رونمایی می‌کند.

به گزارش آی فیلم2، اواخر ماه گذشته «تد ساراندوس» مدیر یکی از بخش های کمپنی نت‌فلیکس از جشنواره فلم بمبئی دیدار کرد و طرح پیشنهادی خود برای همکاری بیشتر در این کشور را ارائه داد.

پروژه همکاری نت‌فلیکس و کشور هند در طرحی تحت نام «ببینید بعدی کدام خواهد بود: آسیا» برنامه‌ریزی شده است.

«چاپستیک» «تازه به دوران رسیده» «آبی پررنگ» «پانزدهم آگوست»«معلم موسیقی» «فتنه‌انگیز» و «هتل بمبئی» از جمله فلم های هندی هستند که توسط کمپنی «نت فلیکس» رونمایی شدند.

همچنین نت‌فلیکس در آینده نزدیک سریال «بازی‌های مقدس» که  ژانری درامی جنایی دارد و سریال حماسی تاریخی «باهوبالی: پیش از آغاز» را در هندوستان نشر می‌کند.

پیش از این دو قسمت فلم سینمایی باهوبالی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ میلادی به نمایش گذاشته شده است.

 «باهوبالی» را «اس.اس راجامولی» کارگردانی کرده است و در آن تعدادی از بازیگران پرآوازه سینمای بالیوود از جمله «پرابهاس»، «رانا داگوباتی»، «آنوشکا شتی» و «تمناه بهاتیا» بازی می‌کنند.

داستان این فلم هندی که از آن به عنوان گران ترین و پرفروش ترین فلم تاریخی سینمای هند تاکنون یاد می کنند،  درباره 2 برادر ناسازگار است که برای کنترول یک قلمرو باستانی در هند با هم مبارزه می‌کنند. 

ب م

نظر شما
ارسال نظر