نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3471
-
الف
+

«شکستن همزمان بیست استخوان» از افغانستان به اسکار می رود؟

فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» در میان سه گزینه نهایی نماینده اسکار سینمای افغانستان قرار گرفت.

فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» در میان سه گزینه نهایی نماینده اسکار سینمای افغانستان قرار گرفت و برادران محمودی این فرصت را دارند تا برای سومین بار نماینده افغانستان در این جوایز مهم سینمایی باشند.

به گزارش آی فیلم2، براساس اعلام اتحادیه تهیه‌کنندگان سینمای افغانستان که مدیریت آن بر عهده «جوانشیر حیدری» از سینماگران با سابقه‌ سینمای افغانستان است، در نهایت سه فلم ازجمله «شکستن همزمان بیست استخوان» جدیدترین ساخته برادران محمودی در میان کاندیدهای نهایی اسکار 2019 قرار گرفت.

در صورتی که فلم جدید برادران محمودی از طرف سینمای افغانستان برای رقابت در بخش بهترین فلم غیرانگلیسی زبان آکادمی معرفی شود، این سومین باری خواهد بود که برادران محمودی با آثار خود نماینده سینمای این کشور در جوایز اسکار می‌شوند.

فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» محصول مشترک ایران و افغانستان است که در سال ۹۷ برای نمایش عمومی آماده شده است و روایتگر قصه زندگی «عظیم» مهاجر افغانستانی مقیم ایران است.

 محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی ازجمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

ایسنا نوشت: این فلم به کارگردانی جمشید محمودی که پیش از ساخت فلم «چند متر مکعب عشق» را در کارنامه دارد، بزودی در سینمای ایران به نمایش گذاشته می شود.

ب م

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین