نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
6471
-
الف
+

«سلمان خان» در چین سلطان می شود

فیلم «سلطان» با نقش‌آفرینی «سلمان خان» در سینماهای چین اکران می‌شود.

فیلم «سلطان» محصول سال ۲۰۱۶ کشور هند با نقش‌آفرینی «سلمان خان» در سینماهای چین اکران می‌شود.

به گزارش آی فیلم 2، فیلم «سلطان» محصول سال ۲۰۱۶ کشور هند با نقش‌آفرینی «سلمان خان» در تاریخ نهم شهریور(قوس) در سینماهای چین اکران می شود.

داستان فیلم در مورد کشتی‌گیری است که به دنبال بازگشت به دوران اوجی است که رسیدن به آن غیرممکن به نظر می‌رسد. این تازه‌ترین فیلمی است که در سینماهای چین به نمایش درمی‌آید.

شرکت «یاش راج فیلمز» تولیدکننده این فیلم است که توسط کمپانی «ای استارز» چین در این کشور نمایش داده می‌شود. فیلم «سلطان» قرار است در روز اول ۱۱ هزار اکران داشته باشد و پس از آن روزانه ۴۰ هزار اکران در چین داشته باشد.

طی دو سال گذشته فیلم‌های هندی موفقیت چشمگیری در سینماهای کشور چین بدست آورده‌اند و بطور شاخص فیلم‌هایی که از آنها با عنوان «محتوا محور» نام برده می‌شود، بیشتر از فیلم‌های ستاره محور و به اصطلاح «بالیوودی» با اقبال مواجه شده‌اند.

موفق‌ترین فیلم هندی در چین «دانگال» بود که در سال گذشته ۱۹۳ میلیون دلار بدست آورد. فیلم «برادر باجرانگی» محصول سال ۲۰۱۵ که ماه مارس امسال به عنوان اولین فیلم سلمان خان در چین اکران شد که با همراهی و نقش‌آفرینی «امیر خان» دیگر سوپر استار هندی به موفقیت چشمگیری در سینمای چین دست یافت.

فارس به نقل از ورایتی نوشت : «عبدالرشید سلیم سلمان خان» مشهور به »سلمان خان» بازیگر سینمای بالیوود متولد در ۲۷ دسامبر سال ۱۹۶۵ است.

او در بیش از ۸۰ فیلم هندی درخشیده است. سلمان خان پسر هنرپیشه و فیلم‌نامه‌نویس سینمای بالیوود «سلیم خان» است و یکی از سه شخصی است که شکل تازه‌ای به فیلم‌های هندی طی دهه ۱۹۹۰ تا زمان حاضر دادند.

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر
محمدحسین میرزایی

بله