نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
8643
-
الف
+

در فصل دوم «روزهای بی قراری» چه اتفاقاتی می افتد؟

۱۵ درصد از تصویربرداری فصل دوم مجموعه تلویزیونی «روز‌های بیقراری» پشت سر گذاشته شد.

سریال «روز‌های بیقراری ۲» یک ملودرام خانوادگی پرتعلیق است که ظرف سه هفته گذشته به کارگردانی کاظم معصومی و تهیه کنندگی امیرحسین شریفی کلید خورده و تاکنون ۱۵ درصد از این سریال جلوی دوربین رفته است.

به گزارش آی فیلم2، «سارا صوفیانی»، «مجید واشقانی»، «سعید نیک‌پور»، «کاظم هژیرآزاد»، «صفا آقاجانی»، «امیر حق‌بر» با حضور «افسانه بایگان» و «حمیدرضا آذرنگ» از بازیگران فصل دوم «روز‌های بیقراری» هستند و برخی بازیگران دیگر و از جمله بازیگران بومی تبریز و مشهد نیز به زودی به گروه می‌پیوندند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: ۱۵ درصد از تصویربرداری «روز‌های بیقراری ۲» انجام شده و تاکنون اغلب بازیگران جلوی دوربین رفته‌اند.

بخش عمده ماجرا‌های سریال در استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز روایت می‌شود و بخشی از داستان هم در مشهد مقدس می‌گذرد. «روز‌های بیقراری ۲» به سفارش معاونت سیمای استان‌ها و مرکز صداوسیمای آذربایجان شرقی (تبریز) تولید می‌شود.

در خلاصه داستان «روز‌های بیقراری ۲» آمده است: سارا که از همسر سابقش جدا شده، متوجه می‌شود که در کودکی در موقعیتی بحرانی از خانواده واقعی خود جدا شده است. سارا در پی یافتن خانواده و هویت واقعی اش عازم تبریز می‌شود. فرشی نفیس که قدمتی صد ساله دارد و یادگار مادر و مادر بزرگ اوست، تنها نشانه سارا در راه یافتن گذشته و هویتش است ...

 

ف ا /

نظر شما
ارسال نظر