نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1602
-
الف
+

اختصاصی: رضایت بیننده گان آی فیلم2 از سریال های رمضانی

آی‌فیلم 2 در ماه مبارک رمضان سریال‌های متنوعی را برای مخاطبان در نظر گرفت و با استقبال بی‌نظیری از سوی فارس زبانان مواجه شد.

ماه مبارک رمضان زمانی است که برای تلویزیون و مخاطب از لحاظ نشر سریال مهم است؛ می‌توان گفت مخاطبان در این ماه بیشتر پای تلویزیون برای تماشای آثار می‌نشینند و معمولا در ژانر‌ها و قصه‌های متفاوت شاهد سریال‌هایی از کارگردانان مختلف هستند.

کانال تلویزیونی آی فیلم2 نیز همانند دیگر کانال های شبکه آی فیلم در این ماه مبارک سریال هایی را ویژه مخاطبان فارس زبان جهان به نشر سپرد.

به گزارش آی فیلم2، «میوه ممنوعه»، «درحاشیه 1»، «تنهایی لیلا»، «دودکش» و «ملکوت» ازجمله سریال هایی بودند که از این کانال تلویزیونی نشر شد.

کانال تلویزیونی آی فیلم 2 برای آگاهی از نظر بیننده گان خود درخصوص سریال های ماه مبارک رمضان سوالی را در این رابطه در بخش دیدگاه سایت خود مطرح کرد.

اکثر افرادی که به این سوال پاسخ داده بودند از رضایت خود نسبت سریال های ماه مبارک رمضان آی فیلم خبر دادند.

سریال های «میوه ممنوعه» و «ملکوت» از جمله سریال هایی بود که بیننده گان آی فیلم2 نسبت به نشر آن اعلام رضایت کردند.

همچنین مخاطبان فارس زبان آی فیلم2 از این کانال تلویزیونی به عنوان یک تلویزیون خانوادگی و اجتماعی بسیار خوب نام بردند که می تواند با فلم و سریال های بسیار آموزنده ای که نشر می کند تاثیر بسیاری خوبی بر روی کانون خانواده ها داشته باشد . 

در این راستا یکی از مخاطبان آی فیلم دو به نام «سمیرا بدخشی» پیامی از «فیض آباد» بدخشان روان کرده که در آن آمده است: "سریال های رمضانی آی فیلم دو به واقع نمایشی معناگرا از زندگی رومره مردم و جامعه ماست . واقعا اگر رسانه های داخلی ما هم مثل آی فیلم به معنویات جایگاه قائل می شدند و به فرهنگ غنی خراسان زمین احترام می گذاشتند ، امروز شاهد رشد بی اخلاقی در جامعه نمی بودیم ."

همچنان بسیاری از مخاطبان با روان کردن پیام هایی از سریال های کمیدی آی فیلم2 استقبال کرده و درخواست های زیادی نیز برای ادامه نشر این ژانر از سریال ها به ما رسیده است.

بنابراین گزارش، از مجموع پیام هایی که بیننده گان آی فیلم2 درخصوص سریال های ماه مبارک رمضان این کانال تلویزیونی روان کرده اند می توان چنین نتیجه گرفت که غالب مخاطبان این رسانه ، نمره قابل قبولی به جدول نشراتی آی فیلم2 داده اند.

ب م

نظر شما
ارسال نظر