نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1159
-
الف
+

بررسی فلم سینمایی «لاتاری» در سینما آی‌فیلم

«سینما آی‌فیلم» برنامه ای جدید از کانال تلویزیونی آی فیلم2 است که به بررسی سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد.

«سینما آی‌فیلم» برنامه ای جدید از کانال تلویزیونی آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

به گزارش آی فیلم2، برنامه «سینما آی فیلم» هر هفته از هر 4 کانال فارسی، عربی، انگلیسی و آی فیلم2 روی آنتن می رود. 

هدف از تولید این برنامه  معرفى و تبلیغ فلم های سینمایی ایران است و ضمن گفت وگو با دست اندرکاران فلم کوشش می شود تا مخاطب با فلم های در حال نمایش آشنا شده و به تماشای این فلم ها ترغیب شود.

برنامه «سینما آی فیلم» کار خود را از سال 1392 خورشیدی به سه زبان انگلیسی، فارسی و عربی با سه گرداننده متفاوت و روی سه کانال مختلف آی فیلم آغاز کرد.

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازنده گان آن آشنا شوند و ترغیب به دیدن فلم در سینما شوند.

حال کانال تلویزیونی آی فیلم2 نیز در کنار دیگر کانال های شبکه آی فیلم به نشر این برنامه اقدام کرده است.

قسمت اول این برنامه که به بررسی فلم پرفروش «لاتاری» با موضوع مهاجرت پرداخته است، در وب سایت کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر شد.

لاتاری فلمی به کارگردانی «محمد حسین مهدویان» است که در تاریخ ۲۳ حوت ۱۳۹۶ در سینماهای ایران به نمایش گذاشته شده و پرمخاطب ترین فلم سی و ششمین جشنواره فجر این کشور است.

شما بیننده گان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت اول سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

ن ذ

نظر شما
ارسال نظر