نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

خواستگاری پسر افغانستانی در یک برنامه تلویزیونی +فلم

به گزارش آی فیلم 2، «علیرضا یعقوبی» شرکت کننده افغانستانی برنامه «عصر جدید» شبکه سه جمهوری اسلامی ایران، بعد از اجرای موفقانه نمایش پارکور و کسب امتیاز کامل از داوران، از دختر مورد علاقه اش که در استودیو بهمراه پدر و مادش حضور داشت خواستگاری کرد.

دختر افغانستانی که به همراه پدر و مادرش در سالون حاضر بود با شنیدن این حرفها شوکه شده بود و انتظار این خواستگاری ناگهانی را نداشت.

پس از این خواستگاری غیرمنتظره حاضران در سالون به تشویق علیرضا پرداختند و پدر و مادر دختر هم که انتظار این خواستگاری را نداشتند در پاسخ این خواستگاری که واسطه آن احسان علیخانی بود جواب بله را گفتند تا نوبت به خود دختر برسد.

گرداننده برنامه که کوشش می کرد فضای برنامه را کاملا مهیج و جذاب کند از دختر درخواست کرد که بالای استیج بیاید و پس از آن بود که مراسم خواستگاری علیرضا از دختر هموطنش به صورت رسمی صورت گرفت و پسر افغانستانی که حلقه ای هم از قبل آماده کرده بود تقدیم به دختر مورد علاقه اش داد تا اولین مراسم خواستگاری ناگهانی در برنامه زنده تلویزیونی رقم بخورد.

ویدیوی خواستگاری آقای یعقوبی در یک برنامه زنده تلویزیونی به سرعت در فضای مجازی نشر شد و بسیاری از کاربران با هشتک#خواستگاری_در_برنامه_زنده به آن واکنش نشان دادند.

ب م

این مطلب را به اشتراک بگذارید