نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
30
-
الف
+

بازدید «نظام الدین زاهدی» از اماکن تاریخی کرمانشاه + تصاویر

«نظام‌الدین زاهدی» سفیر جمهوری تاجیکستان و داکتر «سعد خان» رئیس سازمان فرهنگی اکو از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کردند.

به گزارش آی فیلم 2، «نظام‌الدین زاهدی» سفیر کشور جمهوری تاجیکستان، داکتر «سعد خان» رئیس سازمان فرهنگی اکو و «حمیدرضا غلامزاده» دبیرکل مجمع شهرداران آسیایی از اماکن تاریخی کرمانشاه همچون «طاق‌بستان» و تکیه «معاون الملک» بازدید کردند.

تور لیدرهای سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه، در حاشیه جشنواره بین المللی شاهنامه خوانی مهمانان خارجی دعوت شده به این جشنواره را با داشته‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری کرمانشاه آشنا کردند.

این میهمانان به دعوت شهرداری کرمانشاه جهت اشتراک در جشنواره بین‌المللی شاهنامه خوانی و نقالی تاق بستان به کرمانشاه سفر کرده‌اند.

قابل ذکر است در این سفر «نظام‌الدین زاهدی» و داکتر «سعد خان»رئیس موسسه فرهنگی اکو با «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه دیدار کردند و پیرامون ظرفیت های فرهنگی، گردشگری، علمی، اقتصادی و… طرفین، تبادل نظر و بر اهمیت فعال سازی آنها تاکید شد.

در این دیدار صمیمی که معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و اقتصادی استانداری و جمعی از مدیران و روسای دانشگاه های ولایت کرمانشاه هم حضور داشتند، بر ضرورت ارتقای سطح تعاملات و ارتباطات بین ایران و تاجیکستان تاکید شد.

سفیر تاجیکستان در کرمانشاهسفیر تاجیکستان در کرمانشاهسفیر تاجیکستان در کرمانشاهسفیر تاجیکستان در کرمانشاهسفیر تاجیکستان در کرمانشاه

م ا 

نظر شما
ارسال نظر