نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
118
-
الف
+

اجرای آهنگ «چرا بین ما دیوار باشه» با صدای «شفیق امینی»

در این گزارش آهنگ «چرا بین ما دیوار باشه» را با صدای «شفیق امینی» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «شفیق امینی» از اشتراک کنندگان فصل چهارم «نواهنگ» بعد از سپری نمودن مرحله 9 بهترین، در مرحله 7 بهترین، آهنگ «چرا بین ما دیوار باشه» را اجرا کرد.

آقای امینی در این مرحله با هفت تن از اشتراک کنندگان به شمول «محمد عثمان رحیمی»، «عزیز احمد کاکر»، «صفیر پارسا»، «نصیر نصرت»، «عزیز احمد عظیمی»، «شفیق امینی» و «داوود محمدی» به رقابت پرداخت که از آن میان «شفیق امینی»، «داوود محمدی» و «محمد عثمان رحیمی» راهی رای مردمی و باقی اشتراک کنندگان مسقیما وارد مرحله 5 بهترین شدند.

بنابر این، «شفیق امینی» با کد 42104 برای صعود به مرحله 5 بهترین نیاز به رای مردمی دارد.

علاقه مندان می توانند کد خواننده مورد نظر خود را از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ ارسال کرده و هنرمند مورد علاقه خود را برای رسیدن به مرحله 5 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان برای حمایت از هنرمند مورد علاقه خود فقط تا پایان روز دوشنبه همین هفته  14حوت (اسفند) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

در ویدیوی فوق اجرای آهنگ «چرا بین ما دیوار باشه» با صدای «شفیق امینی» را در مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» آی فیلم2 تماشا می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر