نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
247
-
الف
+

بازخوانی آهنگ «شاه رسول قاسمی» توسط «نصیر نصرت» در «نواهنگ4»

در این گزارش اجرای «نصیر نصرت» را در مرحله 9 بهترین «نواهنگ4» تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، «نصیر نصرت» از اشتراک کنندگان مرحله 9 بهترین فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» آهنگ «درون سینه تنگم دل صد پاره می گرید» را اجرا کرد.

این آهنگ یکی از ساخته های استاد «ظاهر باختری» می باشد که بعدا توسط «خالد خلوت» خوانده شده است.

در این مرحله «صفیر پارسا»، «شفیق امینی»، «عزیز احمد عظیمی»، «داوود محمدی»، «عزیز احمد کاکر»، «نصیر نصرت»، «نعمت الله احمدی»، «محمد رفیع الکوزی» و «محمد عثمان رحیمی» با هم به رقابت پرداختند که از این اینها 3 تن به شمول «نصیر نصرت»، «نعمت الله احمدی» و «محمد رفیع الکوزی» وارد مرحله رای مردمی و 6 اشتراک کننده دیگر وارد مرحله 7 بهترین شدند.

گفتنی است «نصیر نصرت» برای صعود به مرحله 7 بهترین نیاز به رای مردمی دارد.

علاقه مندان می توانند با ارسال کد 42105 از ایران به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ ، از افغانستان به شماره  ۰۷۸۷۴۴۹۸۹۹ و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از این آوازخوان برای رسیدن به مرحله 7 بهترین حمایت کنند.

لازم به یادآوری است علاقه مندان تنها تا پایان دوشنبه 7 حوت (اسفند) مهلت دارند تا کد خواننده دلخواه خود را ارسال کنند؛ گفتنی است از هر سیم کارت فقط یک رای ثبت می شود.

«نواهنگ» عنوان مسابقه بزرگ آوازخوانی است که در سه فصل برای آوازخوان های با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی برگزار شده و فصل چهارم آن به دنبال استقبال بالای بینندگان و اشتراک کنندگان این روزها از آی فیلم2 نشر می شود.

«عارف جعفری» و «شاه رسول قاسمی» هنرمندان نامی افغانستان و «فرقت سعید زاده» آوازخوان برتر کشور تاجیکستان داوری فصل چهارم مسابقه «نواهنگ» را به عهده دارند.

فصل چهارم مسابقه «نواهنگ»  جمعه هر هفته ساعت 20:00 به وقت ایران، 21:00 به وقت افغانستان و 21:30 به وقت تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر