نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
152
-
الف
+

سکانسی از سریال «یوسف پیامبر»

در این گزارش سکانسی از قسمت هشتم سریال «یوسف پیامبر» را تماشا می کنید.

سریال «یوسف پیامبر» به کارگردانی «فرج‌الله سلحشور» محصول سال  1387 خورشیدی است.

در خلاصه این سریال آمده است: زمانی که یعقوب علیه‌السلام، مردمان بنی‌اسرائیل را به معبود یگانه عالم فرا خوانده و از پرستش خدایان سنگی انذار می‌دهد؛ خداوند کریم، پیامبر بعدی را در نسل او قرار داده و یوسف علیه‌السلام را به وی عطا می‌کند که در حسن و جمال، بی‌نظیر است. یوسف علیه‌السلام در کودکی رویای عجیبی می‌بیند؛ رویایی که در آن خورشید و ماه و 11 ستاره برای او به سجده می‌افتند.

یعقوب علیه‌السلام که این رویای عظیم را می‌شنود به او توصیه می‌کند تا آن را از برادران خود پنهان کند. پس از چندی، برادران یوسف که به علاقه پدرشان نسبت به یوسف رشک می‌ورزیدند، او را به صحرا برده و به چاه بدخواهی می‌افکنند؛ اما خداوند که اراده فرموده تا به واسطه یوسف علیه‌السلام، مردم را به راه نجات و هدایت دعوت نماید؛ او را از پستی چاه رهانیده و بلندی مقام و مرتبت عطا می‌نماید. 

«مصطفی زمانی»، «محمود پاک‌نیت»، «کتایون ریاحی»، «جعفر دهقان»، «عباس امیری مقدم»، «جهانبخش سلطانی»، «رحیم نوروزی»، «مهوش صبرکن»، «الهام حمیدی»، «پروانه معصومی» و «لیلا بلوکات» از جمله بازیگران این سریال هستند.

در سکانسی از سریال «یوسف پیامبر» مشاهده می کنید؛ «زلیخا» تلاش می کند تا فرزند خوانده خود «یوزارسیف» را مطابق با آئین نیکان مصر تربیت کند از این رو وی «یوسف» را به معبد «آمون» می برد تا با نشان دادن عظمت خدای باستانی مصری ها او را جلب دین خود کند اما پرسش های متعدد یوزارسیف موجب درماندگی زلیخا شده و ...

در ویدیوی فوق، سکانسی از قسمت هشتم سریال «یوسف پیامبر» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر