نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
320
-
الف
+

«ستایش» به کمک «حشمت فردوس» می رود

در این گزارش سکانسی از سریال «ستایش 3» را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم 2، فصل سوم سریال «ستایش» به کارگردانی «سعید سلطانی» محصول سال 1398 خورشیدی می باشد.

ستایش 3 که دنباله ای بر دو فصل قبلی این سریال است، فراز و نشیب های زندگی ستایش پس از اینکه مجبور می شود اعتراف کند هویت واقعی فرزندانش را مخفی کرده، روایت می کند. از سوی دیگر این سریال ماجراهای «حشمت فردوس» و عروس جدید خود یعنی «پری سیما» را به تصویر می کشد که تمامی دارایی او را با فریب دادن پسرش «صابر» به چنگ آورده است.

در فصل سوم این سریال «داریوش ارجمند»، «نرگس محمدی»، «مهدی سلوکی»، «لاله مرزبان»، «سیما تیرانداز»، «فرهاد جم»، «قربان نجفی»، «مهدی میامی»، «فریبا نادری»، «امیرمحمد زند»، «بهزاد خداویسی»، «محمدرضا داوود نژاد»، «مریم خدارحمی»، «مهتاج نجومی»، «امید علیمردانی»، «شهروز ابراهیمی»، «شهرام پوراسد» و ... به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت چهارم سریال «ستایش3» که از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود، می بینید؛ «ستایش» با مشاهده وضعیت زندگی «حشمت فردوس» تصمیم می گیرد تا با او آشتی کند و وی را به خانه خودش دعوت کند از این رو به مسافرخانه ای می رود که «محمد» و پدرکلانش در آن زندگی می کنند، «حشمت فردوس» با مشاهده عروسش عصبانی می شود و...

قسمت ششم سریال «ستایش 3» را امشب از شبکه جهانی آی فیلم2 تماشا می کنید.

سریال تلویزیونی «ستایش3» به جز پنجشنبه ها هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

در ویدیوی فوق سکانسی از قسمت پنجم سریال «ستایش3» را تماشا می کنید.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر