نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
246
-
الف
+

در آی فیلم 2 می بینید؛ طرد شدن «حامد» از خانه «حاج حیدر»/ غافلگیری «ستایش» از تصمیم «محمد»

در این گزارش مهم ترین وقایع امروز سریال های در حال نشر شبکه جهانی آی فیلم2 را تماشا می کنید.

قسمت های دوازدهم سریال «توپ گرد»، ششم «یلدا»،  دوازدهم «یه تیکه زمین»، سیزدهم «نوار زرد2» و پنجم «ستایش2» امروز هفتم اسد (مرداد) از شبکه جهانی آی فیلم2 نشر می شود.

سریال «توپ گرد»

سریال تلویزیونی «توپ گرد» به کارگردانی «بهروز بقایی» محصول سال 1381 خورشیدی است، داستان این سریال درباره پنج نوجوان است که به ‌بهانه تشکیل تیم فوتبال گرد هم می‌آیند و ماجراهای مختلفی برای هر یک از آنها رخ می‌دهد، امروز قسمت دوازدهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا می کنید.

زمان نشر:

ساعت 16:00 به وقت تهران

 17:00 به وقت کابل

 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

سریال «یلدا»

سریال «یلدا» به کارگردانی «حسن میرباقری» و تهیه‌کنندگی «بهروز خوش‌رزم» محصول سال1391 خورشیدی است.

در خلاصه داستان این سریال آمده است؛ «حاج محمدعلی» یک مرد زاهد است که سال های زیادی سنت تعزیه خوانی را در شهر «بسطام» حفظ کرده و با نزدیک شدن زمان مرگش، به دلیل دور بودن از اقارب خود، احساس گناه نموده و به جستجوی گذشته اش می پردازد، امروز قسمت ششم این سریال را از آی فیلم2 تماشا می کنید.

زمان نشر:

ساعت 17:00 به وقت تهران

 18:00به وقت کابل

 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

سریال «یه تیکه زمین»

 سریال «یه تیکه زمین» به کارگردانی «مهدی کرم پور» محصول سال 1391 خورشیدی می باشد.

در خلاصه داستان این سریال آمده است: حاج حیدر، یک نانوای معتبر است که نزد مردم و باشندگان زادگاهش، از آبرو و اعتبار بالایی برخوردار است. در این میان، شخص دیگری به نام «التفات» که به خاطر بسته شدن نانوایی‌اش توسط حاج حیدر، از او کینه به دل دارد سعی می‌نماید تا با فریب دادن یکی از فرزندان حاج حیدر، از او انتقام گرفته و آبرو و اعتبارش را زیر سوال ببرد؛ امروز قسمت دوازدهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 18:00 به وقت تهران

19:00 به وقت کابل

 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

سریال «نوار زرد2»

سریال «نوار زرد2» به کارگردانی «سروش محمدزاده» محصول سال 1400 می باشد؛ داستان سریال نوار زرد 2، با دوسیه های جنایی آغاز می‌شود و یک مامور اداره جنایی پولیس به نام «کاوه کیهان» با حل معماهای کوچکی قرار است به حقیقتی بزرگ برسد؛ امروز قسمت سیزدهم این سریال را از آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 19:00 به وقت تهران

 20:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

 

سریال «ستایش2»

فصل دوم سریال «ستایش» محصول سال 1391 خورشیدی است.

در خلاصه فصل دوم سریال ستایش آمده است: 22 سال از فرار ستایش و فرزندانش از دست حشمت فردوس می گذرد؛ اینک هر سه با هویتی غیر واقعی و با تخلص رودباری زندگی می کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است ، اکنون صاحب یک رستورانت در رامسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد... قسمت پنجم فصل دوم این سریال را امشب از کانال آی فیلم2 تماشا کنید.

زمان نشر:

ساعت 20:00 به وقت تهران

21:00 به وقت کابل

 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان

لازم به یادآوری است، همه سریال های آی فیلم 2، هر شش ساعت یکبار بازنشر می شود. 

م ا 

نظر شما
ارسال نظر