نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
956
-
الف
+

«مهسا هاشمی» از «بوی باران» تا «بازی نقاب ها»+تصاویر

در این گزارش با «مهسا هاشمی» بازیگر نقش «صحرا» در سریال «بازی نقاب ها» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «مهسا هاشمی» بازیگر نقش «صحرا» در سریال در حال نشر «بازی نقاب ها» متولد 18 حمل(فروردین) سال 1377 خورشیدی در تهران می باشد.

وی دانشجوی رشته مهندسی عمران است.

مهسا هاشمی فعالیت های هنری خود را در سن 5 سالگی با شرکت در اعلانات تجاری شروع نموده و با بازی در فلم سینمایی «بهار قبل و بعد» به کارگردانی «شاهد احمد لو» در سال 1387 رسما وارد دنیای بازیگری شد.

بانو هاشمی با بازی در فلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی «سید محمد رضا خردمندان» به شهرت رسید.

همچنین این بازیگر جوان ایرانی در سال 1393 دیپلم افتخار بهترین بازیگر نوجوان را در جشنواره فلم کودک و نوجوان اصفهان را به دست آورد.

«سرزمین کهن»، «وضعیت سفید»، «گمشده»، «ماخونه نیستیم»، «آرام میگیریم»، «بوی باران»، «سلام آقای مدیر»، «دیوار شیشه‌ای» از جمله سریال هایی است که وی در آن به ایفای نقش پرداخته است.

مهسا هاشمی در بوی باران

مهسا هاشمی در سریال سلام آق مدیر

همچنین مهسا هاشمی در فلم های سینمای چون «دلبری»، «خیابان بیست و چهارم» و «اگوست»نیز نقش آفرینی نموده است.

مهسا هاشمی در فلم اگوست

مهسا هاشمی در فلم خیابان بیست و چهارم

مهسا هاشمی در سریال بازی نقاب ها نقش «صحرا» را بازی کرده که بنا به قانون «خون بس» در بین دو طایفه به عقد پسری به نام «یاشار» درمی آید و همسرش می شود، اما شوهرش دل در گرو دختر دیگری به نام «آلما» دارد و بدین ترتیب چالش های زیادی برایش در زندگی رخ می دهد.

مهسا هاشمی در سریال بازی نقاب ها

بر اساس این گزارش، سریال «بازی نقاب ها» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00به وقت کابل و  18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر