نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1018
-
الف
+

بیوگرافی «قربان نجفی» بازیگر سریال «سرجوخه»+تصاویر

در این گزارش با «قربان نجفی» بازیگر نقش «رامین کشمیری» در سریال «سرجوخه» آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، «قربان نجفی» بازیگر سریال در حال نشر «سرجوخه» متولد 1 حمل(فروردین) سال 1347 خورشیدی در شیراز می باشد.

وی فارغ التحصیل رشته تیاتر از دانشکده سینما و تیاتر دانشگاه هنر است.

نجفی در سال 1373 کار خود را با رادیو شروع کرد و اولین بار در سال 1375 با بازی در فلم سینمایی «سایه به سایه» به کارگردانی «علی ژکان» وارد دنیای بازیگری شد.

این هنرمند پس از آن در فلم های سینمایی زیادی نظیر «دشمنان»، «ژن خوک»، «جنون»، «آسمان آفتابی نیست»، «خاکستر برف»، «آقای مدیر»، «آخرین ملکه زمین»، «من بن لادن نیستم»، «مزرعه پدری»، «آخر بازی»، «رویای سبز»، «فصل پنجم»، به ایفای نقش پرداخته است.

«وارش»، «ستایش»، «نفس» ، «بیابان عشق» و «عید آن سال ها» ازجمله سریال هایی می باشد که قربان نجفی در آن ها ایفای نقش کرده است.

قربان نجفی که با سریال امنیتی «خانه امن» به کارگردانی «احمد معظمی» در نقش یک داعشی در تلویزیون دیده شده بود، با ساخته جدید این کارگردان یعنی سریال «سرجوخه» و ایفای نقش شخصیت رامین کشمیری که فعالیت‌ جاسوسی انجام می‌دهد، تجربه متفاوتی را کسب کرد.

«نجفی» در سریال سرجوخه نقش رامین کشمیری را در کنار هنرمندانی چون «سامان صفاری»، «حمیدرضا محمدی»، «آرش آصفی»، «نازنین کیوانی»، «نیلوفر کوخانی»، «حبیب دهقان نسب»، «علی اوسیوند»، «قربان نجفی»، «حسن اسدی»، «علیرضا جلالی تبار»، «عبدالرضا نصاری»، «سوتلانا سوپیلنیاک»، ...بازی کرده است.

سرجوخه به زندگی دو شخصیت «غلامرضا» و «کیان» می پردازد که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه‌ها و کشمکش‌های متفاوت هستند و هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه‌شان قرار می‌گیرد که روند رسیدن را کندتر و جذابیت قصه را بیشتر می‌کند.

لازم به ذکر است، سریال «سرجوخه» با بازی «قربان نجفی» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سمیه غفوری زاده

 

نظر شما
ارسال نظر