نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1416
-
الف
+

امروز در آی فیلم 2 می بینید؛ آزادی «آب پری» و پایان گرفتاری های «لطیف»

قسمت پایانی سریال های «آب پریا» و «دردسرهای عظیم2» را از آی فیلم 2 تماشا کنید.

قسمت آخر سریال «آب پریا» به کارگردانی «مرضیه برومند» امروز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «آب پریا» با توجه به اهمیت فرهنگ سازی درخصوص مصرف بهینه از آب در خانواده ها در سال 1392 خورشیدی ساخته شد.

این سریال موضوع کمیدی_فانتزی دارد و داستان چند پری را روایت می کند که برای نجات خواهرشان(آب پری) از دست دیو خشکسالی (اپوش) به زمین می آیند.

امروز در قسمت آخر سریال «آب پریا» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود، خواهید دید؛ «رشک پری» دختر دیو خشکسالی (اپوش) پس از مدت ها هم صحبتی با «آب پری» تحت تاثیر وی قرار می گیرد و با پی بردن به هویت اصلی مادرش  که پری بوده در مقابل ظلم های پدرش می ایستد و ....

«امیر حسین صدیق»، «هنگامه مفید»، «بهناز جعفری»، «سحر ولدبیگی»، «لیلی رشیدی»، «سیامک صفری»، «امیر میرآقا» و... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

بر این اساس، سریال «خانه ای روی تپه» از روز شنبه 16 ثور (اردیبهشت) هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران، 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 جایگزین سریال «آب پریا» می شود.

لازم به ذکر است که قسمت آخر سریال «دردسرهای عظیم2» به کارگردانی «برزو نیک نژاد» نیز امشب ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از آی فیلم 2 نشر می شود.

این سریال داستان زندگی جوانی به نام «لطیف» را به تصویر می کشد که با پیدا شدن یک طفل در موتر وی بار دیگر برای ازدواج با «بهار» دچار جنجال هایی نو می شود، «فرحان» که خود را مدیون کمک های «لطیف» می داند، تلاش می کند تا مشکلات پیش آمده برای وی را حل کند، اما...

«مهدی هاشمی»، «امیر غفارمنش»، «مهران رجبی»، «محمدجواد عزتی»، «الناز حبیبی»، «مریم سعادت»، «پرستو گلستانی»، «امیرحسین صدیق»، «مه لقا باقری»، «سولماز غنی»، زنده یاد «زهره فکور صبور»، «اشکان اشتیاق»، «صفا آقاجانی»، «افسانه ناصری»، زمرحوم «حسین محب اهری»، «داریوش اسدزاده»، «فرزاد حاتمیان»، «فریده سپاه منصور» و «بهشاد شریفیان» از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

امشب در قسمت آخر «دردسرهای عظیم 2» می بینید؛ «لطیف» پس از تحویل طفلی که به صورت ناگهانی وارد زندگی اش شده است مصروف تدارک مراسم عروسی اش می شود، «فرحان» نیز با پلان های بیشمار و همکاری دخترش خانه ای را که مادر کلان بهار از دست داده را برای وی پس می گیرد و ...

بر این اساس، از روز شنبه 16 ثور (اردیبهشت) سریال «دودکش1» به جر پنجشنبه ها، هر روز ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از کانال تلویزیونی آی فیلم2 نشر می شود.

م ا / ح ح

نظر شما
ارسال نظر