نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
876
-
الف
+

تقدیر شبکه هنرمندان موسیقی افغانستان از آی فیلم 2+ ویدیو

هیات داوری مسابقه نواهنگ و شبکه هنرمندان موسیقی افغانستان از شبکه آی فیلم 2 به دلیل تولید مسابقه «نواهنگ» تقدیر کردند.

به گزارش آی فیلم 2، در اختتامیه مسابقه «نواهنگ» که با حضور چهره های مطرح فرهنگی و هنری ایران و افغانستان و همچنین حضور «مرتضی شمسی» مدیریت شبکه آی فیلم و «امیر بیرامی» مدیر کانال آی فیلم 2 برگزار شد از 3 داور افغانستانی حاضر در هیات داوری این برنامه به شمول «تواب آرش»، «شاه رسول قاسمی» و «عارف جعفری» تقدیر شد.

در این مراسم هر کدام از این 3 آوازخوان شناخته شده افغانستان ضمن دریافت لوح یادبود از مسابقه «نواهنگ» از عوامل برگزاری این برنامه به ویژه شبکه آی فیلم 2 تجلیل کردند.

«تواب آرش» یکی از داوران حاضر در مسابقه نواهنگ در بخشی از صحبت های خود اظهار کرد: از کشور دوست، هم زبان و هم فرهنگ ما ایران بی نهایت زیاد سپاسگزاری می کنم، همچنین از تلویزیون آی فیلم 2 به خاطر تولید فصل سوم «نواهنگ» قدردانی می کنم.

وی افزود: آی فیلم2 فرصتی را برای هنرمندان جوان افغانستانی فراهم کرد تا آنها بتوانند هنر و استعداد خود را ارائه کنند.

در ادامه «شاه رسول قاسمی» گفت: من نیز از شبکه آی فیلم 2 تشکری می کنم که  این برنامه زیبا را راه اندازی کردند؛ هیات داوری از بین 400 اشتراک کننده در فصل سوم مسابقه «نواهنگ» در نهایت 3 آوازخوان بااستعداد را کشف و معرفی کردند.

این آوازخوان مطرح افغانستانی افزود: از طرف خود دو پارچه آهنگ برای «نبیل الحان» و «رسول ساحل» تحفه می دهم و «سعید نارویی» هم از طرف شبکه هنرمندان موسیقی افغانستان یک پارچه آهنگ دریافت خواهد کرد.

«عارف جعفری» دیگر داور فصل سوم مسابقه «نواهنگ» نیز طی اظهاراتی ضمن قدردانی از مدیریت شبکه آی فیلم و همچنین مدیر کانال تلویزیونی آی فیلم2  لوح تقدیری را از سوی شبکه هنرمندان موسیقی افغانستان تقدیم آن ها کرد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر