نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
363
-
الف
+

«نبیل الحان» مقام اول مسابقه «نواهنگ» را به دست آورد

آوازخوان های برتر فصل سوم مسابقه «نواهنگ» آی فیلم 2 مشخص شدند.

 به گزارش آی فیلم 2، قسمت آخر رقابت حساس مرحله فینال فصل سوم مسابقه «نواهنگ» شامگاه سه شنبه 1 حمل (فروردین) 1402 از شبکه آی فیلم 2 نشر شد و نفرات اول تا سوم این مسابقه معرفی شدند.

سه اشتراک کننده برتر «نواهنگ» در این مرحله با هم به رقابت پرداختند و به ترتیب «نبیل الحان» مقام اول نواهنگ، «رسول ساحل» مقام دوم و  «سعید ناروئی» رتبه سوم مسابقه آوازخوانی نواهنگ شبکه آی فیلم 2 را از آن خود کرد.

«نبیل الحان» در مرحله فینال، توانست نظر هیات داوران مسابقه نواهنگ را جلب نموده و در یک رقابت نفس گیر مقام اول فصل سوم را کسب کند.

نبیل الحان متولد سال 1373 خورشیدی در شهر هرات باستان می باشد.

سبک خوانندگی الحان «غزل» و «پاپ» می باشد و وی به تشویق خانواده اش از همان ایام کودکی وارد دنیای موسیقی شد.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شدند.

در مرحله اصلی 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت کرده و به ترتیب مراحل 18 بهترین، 9 بهترین، 7 بهترین و 5 بهترین را تا فینال این رقابت طی کردند.

فصل سوم مسابقه استعدادیابی «نواهنگ» با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» از شبکه آی فیلم2 نشر شد.

ع ا/ح ح

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین