نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
655
-
الف
+

آغاز نشر سریال های «کلاه قرمزی » و «روزهای بد به در» امروز در آی فیلم 2

قسمت اول سریال های «کلاه قرمزی» و «روز های بد به در» امروز یکشنبه 28 حوت (اسفند) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

قسمت اول سریال های «کلاه قرمزی» و «روز های بد به در» امروز یکشنبه 28 حوت (اسفند) از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

سریال «کلاه قرمزی» به کارگردانی «ایرج طهماسب» تولید سال 1394 هجری خورشیدی است.

کلاه قرمزی

در این سریال عروسکی ماجراها و اتفاقات هیجان انگیزی برای «کلاه‌قرمزی» و دیگر گودی ها (عروسک ها) رخ می‌دهد و شخصیت هایی همچون پسر عمه‌زا، فامیل دور، آقای همساده، ببعی، جیگر، دختر همسایه، گابی، بچه فامیل دور، گیگیلی، دوره جان، گدا و ... به همراه مهمانان و چهره های آشنا؛  اتفاقاتی دیدنی، جذاب و شیرین را رقم می زنند.

در این سریال عروسکی، عروسک‌گردان و صداپیشه‌های مطرح تلویزیونی و سینمایی ایران چون «حمید جبلی»، «محمد لقمانیان»، «بهادر مالکی»، «نگار استخر»،  «محمد بحرانی»، «محمدرضا هدایتی»، «کاظم سیاحی» و «فاطمه معتمد آریا» حضور دارند.

بر اساس این گزارش، سریال «کلاه قرمزی» هر روز ساعت 16:00 به وقت تهران و 17:00 به وقت کابل و 17:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان نشر می شود.

روزهای بد به در

با به پایان رسیدن سریال «زاویه هفتم» از امروز یکشنبه 28 حوت (اسفند) سریال سریال «روزهای بد به در» به کارگردانی «سعید آقاخانی» جایگزین آن می شود.

«روزهای بد به در» به تهیه کنندگی «ایرج محمدی» و «مهران مهام» محصول سال 1393 خورشیدی می باشد.

داستان این سریال دربارهٔ اردشیر، خدمتکار یک مکتب (مدرسه) است که همراه فامیل خود برنامه‌ریزی کرده تا مراسم جشن نکاح (عروسی) پسرش را شب عید در مدرسه برگزار کند، اما ناگهان حکم بازنشستگی او می‌آید و خانواده باید مدرسه را تخلیه کنند، همین مسئله باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی های آن ها به هم بریزد، اما همه آن‌ها دست به دست هم می‌دهند تا مشکلات را پشت سر بگذارند و مراسم را برگزار کنند.

«هومن برق‌نورد»، «مریم امیرجلالی»، «مهران غفوریان»، «لاچین دربندی»، «مهران رجبی»، «بیژن بنفشه‌خواه»، «مهرناز بیات»، «سیده شیما سلیمی»، «غلامرضا نیکخواه»، «کریم قمهران ربانی»، «بهشاد شریفیان»، «امیررضا میرآقا»، «حامد اخباری» و «محمدرضا شیرخانلو» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال «روز های بد به در» هر روز ساعت 17:00 به وقت تهران، 18:00 به وقت کابل و 18:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر