نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1399
-
الف
+

سرنوشت «پروانه» و «امیر» در سریال «پروانه» امشب مشخص می شود+ویدیو

در این ویدیو خلاصه ای از مهم ترین وقایع قسمت آخر سریال «پروانه» را مشاهده می کنید.

امروز در قسمت آخر سریال «پروانه» که از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود؛ خواهید دید، «پروانه» پس از به دنیا آوردن فرزند خود تلاش می کند تا رضایت شوهرش را برای خروج از ایران جلب کند اما «امیر» باور دارد که برای رسیدن به آرمان های خود باید در ایران بماند و مبارزه کند، در این میان «طالبی» خواستگار قدیمی «پروانه»و از نیرو های ساواک با تحت نظر گرفتن اطرافیان پروانه محل سکونت وی را پیدا می کند و ...

به گزارش آی فیلم 2، سریال«پروانه» محصول سال 1391 خورشیدی به کارگردانی «جلیل سامان» و تهیه کنندگی «منصور سهراب پور» است.

قصه این سریال در اواخر دهه پنجاه می‌گذرد و داستان جوانی به نام «امیر» است که در این سال‌ها به دنبال گمشده خویش می‌گردد. او با یک گروه مسلح مخالف حکومت پهلوی ایران همراه شده و زندگی پرحادثه‌ای را تجربه می‌کند.

«حامد کمیلی»، «نیما رئیسی»، «سارا بهرامی»، «مهدی سلوکی»، «هدایت هاشمی»، «شهرام عبدلی»، «سپیده خداوردی»، «الهام چرخنده»، «قطب الدین صادقی»، «فرشید نوابی»، «متین ستوده» و «داوود فتحعلی بیگی» از بازیگران این سریال هستند.

بر اساس این گزارش، سریال تلویزیونی «نوار زرد» از روز چهارشنبه 26 دلو (بهمن) هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر