نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2292
-
الف
+

«عرشیا» سریال «شمعدونی» را بیشتر بشناسید+تصاویر

در این گزارش با «عرفان برزین» بازیگر نقش «عرشیا» در سریال «شمعدونی» بیشتر آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم2، «عرفان برزین» بازیگر نقش «عرشیا» در سریال «شمعدونی» متولد 4 قوس 1386 در تهران می باشد.

وی اولین بار وقتی تنها چهار سال داشت، در یکی از قسمت های «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» ایفای نقش کرد.

عرفان برزین پس از آن در فلمی کوتاه، بازیگری در کنار «داریوش ارجمند» و «نیلوفر شهیدی» را تجربه کرد؛ فلمی که برای عرفان حکم سکوی پرتاب را داشت چرا که بعد از آن سیل پیشنهادات به سمت او سرازیر شد و در فلم و سریال های زیادی به ایفای نقش پرداخت.

عرشیا

برزین در سریال کمدی «شمعدونی» که هم اکنون درحال نشر می باشد نقش پسری شوخ طبع را ایفا کرده و توانسته با ادای دیالوگ های خنده دار خود بر چاشنی طنز این برنامه بیفزاید.

این بازیگر خردسن طی یک مصاحبه با بیان اینکه رابطه صمیمی و خوبی با سروش صحت در مجموعه طنز «شمعدونی» داشته، گفته است: دوست دارم مثل آقای صحت بازیگر و کارگردان خوبی شوم.

بازیگر نقش عرشیا در «شمعدونی» درباره نوع دیالوگ‌هایی که در این سریال می‌گوید و اینکه چگونه آنها را حفظ می‌کند بیان کرده است: ابتدا 10 قسمت فلمنامه را داشتم و آن را با کمک مادرم حفظ می‌کردم اما در ادامه آقای صحت و ایمان صفایی کار را همان‌جا می‌نوشتند و مادرم همزمان برای من دورخوانی می‌کرد و بعد به تمرین می‌رفتم و بعد هم کار را ضبط می‌کردیم.

عرشیا در شمعدونی

سریال «شمعدونی» زندگی اعضای دو خانواده به نام های «مظفری» و «سعادتی» را روایت می کند و معضلات اجتماعی و فرهنگی به‌طور مستقیم یا معکوس از طریق این دو فامیل  بررسی می شود.

«آتنه فقیه نصیری»، «محمد نادری»، «ویدا جوان»، «امیر کاظمی»، «رؤیا میرعلمی»، «حسن معجونی»، «محمدرضا داوودنژاد»، «محسن قاضی مرادی»، «نگار عابدی» و «عرفان برزین» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

 سریال «شمعدونی» هر روز ساعت 19:00 به وقت تهران، 20:00 به وقت کابل و 20:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

 

نظر شما
ارسال نظر