نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1113
-
الف
+

بررسی فلم های «آه سرد» و «یادگار جنوب» در برنامه سینما آی فیلم امشب

دومین گزارش اختصاصی آی فیلم۲ از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران، امشب نشر خواهد شد.

گزارش اختصاصی آی فیلم 2 از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران در برنامه «سینما آی فیلم» امشب 14 بهمن (دلو) از شبکه آی فیلم 2 نشر خواهد شد.

بر این اساس دومین برنامه از سلسله گزارش های اختصاصی از چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر ایران در آی فیلم 2 با محوریت بررسی فلم «آه سرد» به کارگردانی «ناهید عزیزی صدیق» و تهیه‌کنندگی «سید رضا محقق»و فلم «یادگار جنوب» به کارگردانی «پدرام پورامیری» و «حسین دوماری» با حضور عوامل تولید و بازیگران این اثر نشر خواهد شد.

فلم سینمایی «آه سرد» اولین فلم بلند داستانی «ناهید عزیزی» است که فلمنامه آن را نیز خودش نوشته است.

از بازیگران این فلم می‌توان به «علی باقری»، «ایمان صدیق»،«محمد اشکانفر»، «سالار دریامج»، «امیر شمس»، «امیر آرام»، «کوروش اشراقی»، «حسام رضاییان»، «اهورا بهرامی» و «برسام بهرامی» اشاره کرد.

در خلاصه داستان «آه سرد» آمده است: بها و بهرام در جاده ای همراه و همسفر شده اند بی آنکه حرفی برای گفتن داشته باشند. بها در فکر انتقام است تا به رنج هایش پایان دهد...

همچنین فلم «یادگار جنوب» دومین ساخته مشترک «حسین دوماری» و «پدرام پورامیری» است.

«وحید رهبانی»، «الناز شاکردوست»، «پژمان جمشیدی»، «مسعود کرامتی»، «ساناز سعیدی»، «سحر دولتشاهی» و «صابر ابر» از بازیگران این فلم هستند.

 برنامه «سینما آی فیلم» با محوریت بررسی 2 فلم «آه سرد» و «یادگار جنوب» که در چهل ویکمین جشنواره فجر ایران به نمایش درآمد، امشب 14 بهمن (دلو) ساعت 19:45 وقت تهران، 20:45 به وقت کابل و 21:15 وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر