نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
969
-
الف
+

رقابت پرهیجان گروه «رودکی» در مسابقه آوازخوانی نواهنگ

رقابت جذاب گروه «رودکی» در فصل سوم مسابقه نواهنگ را جمعه شب از شبکه آی فیلم 2 نظاره گر باشید.

به گزارش آی فیلم 2، قسمت ششم مسابقه «نواهنگ 3» فردا شب جمعه 14 دلو(بهمن) ساعت 20:00 به وقت تهران، 21:00 به وقت کابل و 21:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در این قسمت از برنامه «چهارشنبه علاوت»، «محمدرضا اصغرنژاد»، «علی سینا نظری»، «معین کبیری»، «ادریس رحمانی»، «رسول ساحل» و «سعید نارویی» در قالب گروه هفت نفره با عنوان «رودکی» با یکدیگر رقابت می کنند.

گفتنی است فصل سوم مسابقه نواهنگ برای خوانندگان نوظهور و با استعداد افغانستانی و تاجیکستانی با قضاوت و داوری هنرمندان برجسته افغانستان به شمول «عارف جعفری»، «شاه رسول قاسمی» و «تواب آرش» روزهای جمعه از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده، 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت کرده و از بین این هفت هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا خواهند کرد.

گفتنی است تا کنون پنج قسمت از مرحله 42 بهترین مسابقه نواهنگ از شبکه آی فیلم 2 نشر شده و از بین اشتراک کنندگان حاضر در این گروه ها «محمدرضا احمدی»، «غلام سرور حسینی»، «حبیب مهاجر»، «مصطفی افتخاری»، «عظیم حکیمی»، «بهزاد عزیزی»، «مصطفی اصلان»، «بصیر فیضی» ، «فرهاد صدیقی» و «مشعل شمسی» با رای هیات داوری و «محب تابان»، «نبیل الحان»،«مصطفی بارز» ، «ناصر زمانی» و «سید مصطفی حسینی» با رای مردمی به مرحله 18 بهترین این برنامه راه پیدا کردند.

ع ا/ ح ح 

نظر شما
ارسال نظر
پربحث ترین