نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
841
-
الف
+

جشنواره «صبح»؛ فرصتی برای هنرمندان داخل و خارج از ایران

«جشنواره صبح» با محوریت تولیدات رسانه ای برون مرزی برگزار می شود.

به گزارش آی فیلم 2، «جشنواره صبح» با هدف شناساندن گروه بزرگی از برنامه‌سازان در معاونت برون مرزی رسانه ملی ایران و همچنین فراهم ساختن زمینه تولید آثار هنری برای هنرمندان داخل و خارج از ایران برگزار می شود.

«ابراهیم علی برزی» دبیر جشنواره صبح در خصوص جزئیات برگزاری این جشنواره در یک مصاحبه اعلام کرد؛ این جشنواره بدون محدودیت زبانی با موضوع آزاد در دو بخش برگزار می شود؛ در بخش اول، برنامه‌های تولیدی در داخل سازمان صدا و سیمای ایران داوری شده و جوایزی به آن ها ارائه می‌شود و بخش دوم نیز توسط کمیته ایده‌های نو برگزار خواهد شد.

وی درباره بخش ایده‌های نو جشنواره صبح افزود: درصدد هستیم آثار هنرمندان و برنامه‌سازان خارج از معاونت برون مرزی یا سازمان صدا و سیما که نگاه فرامرزی داشته و برای مخاطب برون مرزی تولید شده است نیز در این جشنواره اشتراک داشته باشند.

علی برزی اظهار داشت: 3 بخش رادیویی، تلویزیونی و فضای مجازی در کنار بخش ایده‌های نو در این جشنواره فعالیت می‌کنند.

علاقه‌مندان برای اشتراک در «جشنواره صبح» می توانند تا 25 دلو (بهمن) آثار خود را در قالب‌های مختلف شامل نمایشی، مستند، نماهنگ، گرافیک، انیمیشن به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند، داوری از هفته اول و دوم ماه حوت (اسفند)1401 آغاز و برگزیدگان در تاریخ 21 حوت (اسفند) معرفی خواهند شد.

م ا 

نظر شما
ارسال نظر