نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
878
-
الف
+

اجرای آهنگ استاد«اولمیر» با صدای «مصطفی بارز» در مسابقه نواهنگ+ویدیو

در این گزارش اجرای آهنگ استاد «اولمیر» با صدای «مصطفی بارز» در مسابقه نواهنگ را تماشا می کنید.

به گزارش آی فیلم2، «مصطفی بارز» از اشتراک کنندگان گروه «خواجه عبدالله انصاری» مسابقه آوازخوانی «نواهنگ» شبکه آی فیلم 2، به اجرای آهنگ «ستا دی قسم وی چی په دغه لار مدام راحه» از استاد «اولمیر» پرداخت و توانست رای مثبت از داوران دریافت کند.

لازم به ذکر است در این گروه هفت تن به شمول «بهزاد عزیزی»، «عظیم حکیمی»، «حمید محمدی»، «مصطفی بارز»، «صمد سلیمانی»، «رامش پروانی» و «نصیر لطفی» به رقابت پرداختند که در این میان «عظیم حکیمی» و «بهزاد عزیزی» به مرحله بعدی راه پیدا کردند.

کد رای دهی «مصطفی بارز» در مسابقه نواهنگ، 131 می باشد و علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

بر این اساس، بینندگان نواهنگ می توانند تا پایان روز سه شنبه 27 جدی ماه (دی) آرای خود را به خواننده مورد نظرشان ارسال کنند.

برای ارسال آرای پیامکی (SMS) از ایران به شماره 3000097، از افغانستان به شماره 0787449899 و از تاجیکستان و دیگر کشورها به شماره 0093787449899 رای خود را ارسال کنند. لازم به یادآوری است از هر سیم کارت تنها یک رای ثبت می شود

در فصل سوم مسابقه نواهنگ از بین چهارصد اشتراک کننده تعداد 116 تن انتخاب شدند که از میان آن ها با انتخاب 42 استعداد برتر آوازخوانی، مسابقه نواهنگ وارد مرحله رقابت اصلی و تلویزیونی شده است.

در این مرحله 42 تن در قالب شش گروه 7 نفره با هم رقابت کرده و از بین این 7 هنرمند نوظهور دو تن با رای داوری و یک تن نیز با آرای مردمی به مرحله 18 بهترین راه پیدا می کند.

در ویدیو فوق آهنگ «ستا دی قسم وی چی په دغه لار مدام راحه» با صدای «مصطفی بارز» را مشاهده می کنید.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر